Ik heb een HeliJive besteld, ik ben benieuwd hoe de VBar governor gaat werken.
goed zo Goes, je hebt goeie beslissing genomen en hier zou je geen spijt van krijgen en ik wens je veel vlieg plezier of heli jive plezier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een HeliJive besteld, ik ben benieuwd hoe de VBar governor gaat werken.
Ik heb gehoord van een webshop dat er veel problemen waren met de heli jive en dat hij daarom een tijd niet te krijgen is of was weten jullie daar wat van?
Ik heb gehoord van een webshop dat er veel problemen waren met de heli jive en dat hij daarom een tijd niet te krijgen is of was weten jullie daar wat van?
Doel je dan op de bailout functie Bert?
van de week hadden we het er in het veld al over, welke regelaar. ik vind de keuze nog steeds moeilijk.
heb op mijn andere heli's ook kontronik zitten en die bevallen gewoon top. plug and play is the way I like. Maar als ik idd een HV setup zou willen zal ik voor yge met bec moeten.
Rick
eigenlijk is de enige tegen de prijs uiteindelijk. Prijsverschil tussen de powerjive en helijive is bij een bekende engelse shop 6 euro.
het zal wel eindigen met de expensive but easy way. ik ben niet de aangewezen persoon die alles uit moet gaan pluizen. ik wil vooral vliegen.
Ik ben overtuigd. Nu nog de keuze tussen de PJ of HJ
thanks guys.
voor die 6 euro.... neem dan de HJive. Zelfde functies als de PJive, alleen dan heb je gelijk de optie voor Vbar governor.dat is echt het enige verschil tussen de 2. de optie voor Vbar. Enige wat verder uitmaakt is dat je voor de Hjive de progDISC nodig hebt, en de Pjive kan je met zowel Disc als Cards extra programmeren.(kontronik nastellen=niet nodig overigens.
Absolutely right Bert en qua prijs...
390 euro voor een 120HV YGE met WR superbec of de 120HV heli jive voor 470 euro...voor dat geld kun je ook voor de 160HV gaan,dan ben je hetzelfde kwijt.
ps.komende week ga ik de vbar governer instellen op de motor...intern word hij niet warmer dan een graad of 70 toen Anko hem gister even geprobeerd had...