jeroen1987's heli beslommeringen

Laatst had ik een probleem met de vaatwasser en daar had ik ook geen bon meer van.
Wel een serienummer en daar vanuit had ik toch garantie. KT weet dondersgoed wanneer die regelaar is gemaakt .
 
Dat is gezellig, het was er vorig jaar helaas niet meer van gekomen..
Zullen we dan maar gelijk even een datum prikken @Sirolf, zondag over 2 weken (20 augustus)?

..

Ja @Rhelie dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, ik wacht maandag nog even bericht af van KT maar ik verwacht er niet zo veel meer van.
Op hun service aanvraagformulier staat niet voor niks dit: Warranty (only with enclosed proof of purchase)

Inmiddels begrijp ik ook waarom KT geen helder antwoord wil geven op de vraag wie/wat nou de oorzaak van dit probleem is, gebruiker of KT..

Want als deze storing het gevolg van de gebruiker zou zijn geweest had KT de kosten niet gedekt binnen het garantie termijn! Daarmee geven ze indirect toe dat het niet aan de gebruiker ligt.

Dus als je van plan bent een product van het merk Kontronik aan te schaffen.......realiseer je dan goed dat het product mogelijk na 2 jaar geheel is afgeschreven(garantie termijn).
Elke vlucht die hij na die 2 jaar blijft functioneren "lijkt haast mooi meegenomen".
Dus wees gewaarschuwd!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga me binnenkort maar eens even verdiepen in de regelaars, opzich is een goede interne gov wel oke maar niet persé een vereiste aangezien ik ook goede ervaring heb met de gov van de Vbar...

Voor mij is zaterdag ook een optie @Sirolf maar ik weet niet of dat ook bij @floriske.nl gaat lukken?

Vanmorgen even de X7 uitgelaten[emoji4]
20170806_123716.jpg
20170806_123707.jpg
 
Zou wel handiger zijn, die zondag is de laatste vakantiedag en om dan gelijk de hele dag weg te zijn is dan ook weer niet zo vriendelijk voor thuis :D
 
Back
Top