jeroen1987's heli beslommeringen

ben op de Simulator de "halve rol en terug omhoog" move al goed aan het oefenen :) :) en het gaat al vrij goed :)

toch leuk om zo wat te kunnen afkijken en stelen van anderen ;)

en nog een ander mini figuurtje dat ik bij heligear gezien heb en wel leuk vond ben ik ook aant oefenen op de sim..

heli.. er komt gewoon geen einde aan :) vandaag voor de middag nog een paar vluchtjes gedaan met de rex 550 en het ging echt lekker, vlieg precies toch liever zonder (groot) publiek ;)

Haha ik vind het al een hele eer dat je überhaupt een figuur van mij wilt afkijken[emoji4]

Trouwens ik moest wel lachen, nadat ik de heli op de grond zette begon je te klappen... op dat moment begonnen ze bij de loterij (om wat voor rede dan ook) ook luid te applaudisseren haha!
Het was net echt[emoji108]

Zo'n meeting is leuk om indrukken op te doen.. Je zal gek zijn als je daar niet wat van afkijkt[emoji6]

Ik had vandaag ook nog wel even willen vliegen, maar ik had thuis belooft om de kozijnen opnieuw te lakken...

Maar na gister weet ik dat ik nog veeeeel moet leren!! Ik ga toch wat consuquenter aan de sim[emoji53]

*edit Ik heb je een PB gestuurd @easy...

Laatst bewerkt:
Afgelopen Vrijdag besteld bij RChelistore.de en nu al binnen[emoji108]
Nogmaals bedankt voor de tip @helihenk[emoji56]
ea04be086da3d1a24ff59196b9743ce8.jpg

Jeroen, hoe kan dit .. ik dacht dat jij ook je eigen toko had.

Ik ook per april en ik ben tot dusver nog maar aan 1 dagje vliegen toe gekomen.

Dus of je doet iets goed, of fout ;-) ..

Leuk spul, maar hier staat het helaas even op de plank tot rustigere tijden':-)

Jeroen, hoe kan dit .. ik dacht dat jij ook je eigen toko had.

Ik ook per april en ik ben tot dusver nog maar aan 1 dagje vliegen toe gekomen.

Dus of je doet iets goed, of fout ;-) ..

Leuk spul, maar hier staat het helaas even op de plank tot rustigere tijden':-)

Ja dat is een kwestie van plannen Sven haha [emoji6]
Ik probeer mijn weekenden zoveel mogelijk VRIJ te houden, dat lukt best aardig maar lang niet altijd...
Bijkomend voordeel is dat ik er niet alleen voor sta en de boel samen run met m'n compagnon.

Maar goed om te horen dat je druk bent, in jouw branch moet je het immers van dit seizoen hebben toch?
Laat maar eens weten wanneer het wat rustiger is, spreken we een zaterdag af om eens te vliegen[emoji106]

Ik heb momenteel alle drie de heli's "under construction"

Leuke informatie voor jouw... Ik ga afscheid nemen van de 3GX welke in de trex 700 zit, hij gaat plaats maken voor een fulsize Vbar pro en tevens wordt de oude ontvanger vervangen voor een kleinere SBUS.

De X7 heeft een nieuw jasje en blades gekregen..

En de 600N... Echt te veel om op te noemen haha, daar komt nog een verslag over[emoji56]
Dus voorlopig ben ik in de avonduren aan het knutselen.

Eindelijk mik je die 3gx er eens af ... nu wil ik wel een keer samen met je vliegen hoor .. :-)

Ja momenteel drukke tijden, Juli / aug. wel wat rustiger dus dan hopelijk wat meer tijd om lekker te gaan vliegen.

M'n logo vliegt overigens wel erg lekker. Afgelopen zaterdag dan 1 dagje kunnen vliegen.
Merkt gewoon dat tevens m'n 3d skills omhoog gaan dankzij de machine omdat hij zo waanzinnig lekker vliegt en betrouwbaar is. Dus dat helpt zeker mee aan een leuke vliegstijl.

Goed om te horen dat je plezier hebt van je nieuwe Logo!
Ik ben er van overtuigd dat als je één bent met je heli en hem volledig vertrouwd, het je leercurve zeker zal verhogen.
Als de heli niet goed aanvoelt wordt het niks

Afgelopen weekend op de Funfly meeting van heligear vlogen ze voornamelijk met Logo's... en dat waren stuk voor stuk goed 3D piloten! Toeval..? [emoji6]
Maaruh Sven, je hebt toch wel vrij tijdens Global 3D?

verkoop die align maar en koop een logo ... je gaat versteld staan van de vliegeigenschappen ;-)

Ik ben zeker op venlo. Zaterdags, die datum had ik al geblokt in m'n agenda haha. Die ga ik niet missen.

verkoop die align maar en koop een logo ... je gaat versteld staan van de vliegeigenschappen ;-)

Ik ben zeker op venlo. Zaterdags, die datum had ik al geblokt in m'n agenda haha. Die ga ik niet missen.

Ik kan helaas zo moeilijk afscheid nemen van m'n heli's... Maar uitbreiding van de vloot kan altijd worden overwogen uiteraard[emoji4]

zullen we maar een bijeenkompunt afspreken die zaterdag [emoji16]

Misschien een idee om een groepsApp aan te maken?

als jij van iedereen nummers hebt kan dat wel maar als je zegt iedereen bij McDonalds Sevenum om een bepaalde tijd. Deze ligt zowat direkt aan de afslag. Dan is t maar een stukkie naar het terrein

als jij van iedereen nummers hebt kan dat wel maar als je zegt iedereen bij McDonalds Sevenum om een bepaalde tijd. Deze ligt zowat direkt aan de afslag. Dan is t maar een stukkie naar het terrein
Ja dat is inderdaad een betere optie

Dan spreken we gewoon een bepaalde tijd af bij de McDonald's om van daaruit naar het veld te rijden[emoji106]

Ik neem aan dat iedereen wel enigsinds optijd daar aanwezig wilt zijn?[emoji4]

Back