Intermodelbau

Hallo,
Ik zit met een vraag over intermodelbau heb de zoekfunctie al gebruikt zonder enige resultaten.

Gaat het alleen om boten vliegtuigen en een paar auto rc auto's of is er een aparte afdeling voor de auto's?
En is het de moeite waard om er naar toe te rijden?

Groet,
Remco

Remco,

Wat verwacht je? Wat vindt jij "de moeite waard"?

Ik ga er al een paar jaar naartoe samen met een goede vriend en wij beschouwen het als een leuk dagje uit.

Er is een hal waar gereden wordt met auto's, er is een hal met veel vrachtwagens er zijn een aantal uitstal stands met alleen auto's en vrijwel alle verkoop stands hebben auto's en toebehoren te koop.

Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.

Groeten

Jasper

Ik zit nog te twijfelen of ik heen ga. Als ik zo naar het overzicht kijk lijkt het wel weer interresant te worden. Vorig jaar was het echt jammer dat er zo weinig aanbieders waren. Nu lijkt het weer een beetje op de editie 2008.

Overigens zijn er altijd leuke aanbiedingen te vinden. Als je echt iets moet hebben dat redelijk prijzig is is het zeker de moeite waard om hier even te shoppen.

ik ben er wel geweest.
en ik mag meschien ook nog met de club er naar toe.
ze hebben een on-road circuit aan gelegd.
ik dacht ook nog een outdoor off-road circuit.
je kun er een hele hoop kopen voor weinig.
ze hebben ook een hele hal voor boten. waar van alles tezien is.
word een hele boel uit gestalt. en word ook gevaren in een begrote bak.
en ga zo maar door. je moet er echt een keer zijn geweest.
je moet maar in je hooft nemen. amsterdan rai maar dan voor modelbouw.
meschien nog wel groter. ik ga wel. meschien zie ik je nog wel.

hallo
ik ga er al jaren heen voor vooral de trucks maar loop de hele beurs over
het is 300 km rijden voor mij,
de laatste 3 jaren gaat een vriend van me mee en rijden om en omste beurt,er is van alles te zien plastic modelbouw,vliegtuigen,heli,varen,modelautoos en jaja de modeltrucks en heeel veel (te veel eigenlijk) om te kopen,
op de site van intermodellbau is een deelnemerslijst zodat je een beetje idee hebt wat er voor deelnemers staan met welke hobbytak,
er staat ook ergens wel fotoos/filmpies van eerdere edities,
misschien tot ziens in dortmund,
mvg markioo

Back