Interessepeiling indoorvliegen omgeving turnhout

We zijn vandaag eens een kijkje gaan nemen in de sporthal Stadpark Turnhout.
Een vrij grote en vooral hoge hal met mogelijkheid tot indoorvliegen.
Hal is beschikbaar op aanvraag. Zijn er mensen die zin hebben om er een paar winterse avonden te gaan vliegen? Uurprijs is 15 euro, dus met een paar piloten gedeeld is het goed te doen. Locatie ligt op 15 minuutjes van de nederlandse grens (Onder Eindhoven).

Laat maar horen.

Laatst bewerkt:
ik heb ook wel interesse, ben benieuwd of ik mijn umx mig15 ook echt indoor kan vliegen.

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,

dit heeft niets met concentreren te maken. Het is duidelijk dat je niet weet waarover ik het heb.

F3P is precisie acrobatie indoor.

dit zijn toestellen van ong 1m span en lengte met een gewicht van 100gram. die dan telkens een vast traject vliegen.

Met andere toestellen in de lucht moet je af en toe uitwijken en is de kans op schade groot, en dat wil je niet met een toestel van enkele honderden euro's.

Dus zelfs als je grappig probeerde te zijn is je dat niet gelukt.

verder mag topic starter me altijd een pb sturen om verder af te spreken, ik kom van Brecht dus Turnhout is niet ver.

Iemand kan zich blijkbaar moeilijk concentreren met andere piloten in de lucht ;)

Oei, ik denk dat je dan beter een sporthal voor jou alleen afhuurt, want ik denk dat er niet solo gaat gevlogen kunnen worden.
Het was namelijk de bedoeling er een TOFFE en GEZELLIGE namiddag van te maken en geen one man show met een dobermann achtige mentaliteit.
(en dit is nu is niet grappig bedoeld)

Beste,

dit heeft niets met concentreren te maken. Het is duidelijk dat je niet weet waarover ik het heb.

F3P is precisie acrobatie indoor.

dit zijn toestellen van ong 1m span en lengte met een gewicht van 100gram. die dan telkens een vast traject vliegen.

Met andere toestellen in de lucht moet je af en toe uitwijken en is de kans op schade groot, en dat wil je niet met een toestel van enkele honderden euro's.

Dus zelfs als je grappig probeerde te zijn is je dat niet gelukt.

verder mag topic starter me altijd een pb sturen om verder af te spreken, ik kom van Brecht dus Turnhout is niet ver.

iedereen achter mekaar vliegen is geen one man show en een dobermann achtige mentaliteit ? tja tis maar hoe je het leest, kan ik van jou reactie ook vinden.

Oei, ik denk dat je dan beter een sporthal voor jou alleen afhuurt, want ik denk dat er niet solo gaat gevlogen kunnen worden.
Het was namelijk de bedoeling er een TOFFE en GEZELLIGE namiddag van te maken en geen one man show met een dobermann achtige mentaliteit.
(en dit is nu is niet grappig bedoeld)

Sorry hoor, maar wat staat hier te lezen?

''zeker interesse, op voorwaarde dat alleen vliegen mogelijk is''

Dat is niet met zen allen achter elkaar vliegen dacht ik, en als je zelf bijt, moet je verwachten dat je terug gebeten word.

Wil best nog wel even door gaan maar daar is dit draadje niet voor ;)

iedereen achter mekaar vliegen is geen one man show en een dobermann achtige mentaliteit ? tja tis maar hoe je het leest, kan ik van jou reactie ook vinden.

Frank, locatie opnemen in titel voor meer lezertjes/vliegers/deelname? Titel kun je wijzigen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties. Berichten worden na vier weken bevroren, daarna moderator om wijziging vragen d.m.v. klik op
report.gif
waarschuwingsbordje naast betreffende bericht.

Back