Nou, inmiddels weer thuis.. een goed weekend gehad, veel gezien, veel indrukken, veel vliegtuigen, mensen waar je ook een keer het hoofd van ziet, een paar leuke demo's, een verkoold varken... en baggerslecht gevlogen
Van mijn 1e vlucht was het begin monsterlijk slecht maar het 2e deel nog best ok, voor dat stuk vlucht het beste stuk van de drie vluchten. De 2e vlucht was in z'n geheel matig en mijn vlucht van vandaag vergeet ik maar het liefst zo snel mogelijk, zo ontzettend slecht was die

. Dat zou je mss nog niet eens zeggen als je de scores van die vlucht zou bekijken, maar vandaag zijn alle vluchten behoorlijk overgewaardeerd, op z'n minst tov gisteren zeker. Ter vergelijk; die vlucht die echt niet om aan te zien was, heeft ongenormaliseerd een hogere score dan mijn 1e vlucht, maar genormaliseerd weer een stuk lager. Ik geloof dat ik uiteindelijk als 35e geeindigt ben, maar 100% zeker ben ik daar niet van. Hoe dan ook, wel in het groepje hekkensluiters, en dat was op basis van mijn gevlieg ook geheel terecht. Winfried is vlak onder of boven mij geeindigt, helaas heb ik maar één vlucht van hem gezien, en op basis van die vlucht verwacht ik dat ie boven mij stond. Hij was zelf wel tevreden over z'n vluchten, er is natuurlijk altijd ruimte tot verbetering.
Mijn eindresultaat vind ik totaal geen ramp, van tevoren zei ik 30, is 35 geworden, lekker belangrijk

. Wat ik wel jammer vind is dat het mij niet gelukt is één vlucht op mijn normale wedstrijdniveau te maken, zoals het in NL wel ging, maar dramatisch is dat ook weer niet.
Job en Roy stonden direct na elkaar, ergens in de buurt van de 25/26e plaats geloof ik, Roy boven Job. Ontzettend veel respect voor Roy's prestaties, hoewel die ook niet op z'n echte vliegniveau lagen, waren z'n vluchten wel netjes en verzorgd, en dat met een kist van iemand anders en ook een andere zender. Ik doe het hem niet na.
Wie ook goed presteerde, beter dan op de NL wedstrijden, was Haijo. Die heeft gewoon 3 prima vluchten neergezet, wel met een boel kleine foutjes nog, ik denk dat hij rond de 20e plek geeindigt is.
Derk is uiteindelijk op de 2e plek terecht gekomen, zijn vlucht vandaag was voor zijn doen gewoon niet goed.
Winnaar is uiteindelijk Benoit Dierkx geworden. Ikzelf had Bernd Beshorner op de 1e plek gezet, zijn vlucht vandaag was
erg goed, een stap beter dan alle andere vluchten.
Nu ff eten auto uitpakken etc.. heb ook nog foto's en nog wel meer dingen, maar dit is de korte samenvatting.