Inschrijvingen open !!! fpv race day !!! 15/08/15

Alles paraat! Enkel zien dat ik mijn paraplu niet vergeet ...:eek:
Is parking wagens ver van de vliegbox? Hoef ik geen zeiltje voor eventuele plensbuien mee te nemen.
IMG_2413.JPG

De parking is best wel een eindje van de vliegbox ....( > 150 m )
Er is een tent voorzien van 8 op 4 meter ... om wat materiaal onder te plaatsen.

..... Vandaag in alle geval het parcours getest en goedgekeurd.
BrunQ post normaal gezien een filmpje. :-)

Even gaan oefenen op de trainavond te Herentals
Geen regen en geen wind dat was geluk hebben!!... de avond ervoor hevig onweer en veel regen!! :)...Mooi race piste fijn om te vliegen...Hoop op morgen dat de weergoden ons ook dit weer terug geven!!!
Paar moeilijke punten de eerste gate en de slalom.
Morgen met de race zal ik wat sneller moeten voor de toppers bij te houden....:D

die airgates zijn wel leuk, maar lijken me aan de krappe kant. Tis te zeggen, voor beginners is het misschien wat te moeilijk met als resultaat veel uitval in deze categorie van deelnemers. En dan heb je er als beginner weinig aan gehad. Maar misschien ben ik te voorbarig. (resultaten afwachten)

Tim, knap dat het voortouw neemt in je club, en de FPV op de Herentalse kaart zet !
Leuke gezellige dag, maar ook behulpzame mede FPV'ers die een beginnerde racer zoals ik willen helpen met z'n eerste race ! Thanks !
Ik kijk al uit naar de volgende ...

Leuke dag, spijtig dat het weer niet meezat ...
In ieder geval weer scheten gelachen met een aantal enorm aanwezige fpv'ers :D
Thx Mach en Tim voor de inzet en organisatie !!!
Zo moet een fpv meeting zijn. ? No stress, geen competitie en vooral veel lachen.

Back