Inschrijvingen open !!! fpv race day !!! 15/08/15

Ben ik nog op tijd ingeschreven? Had enkel op de site van MACH gekeken, en wist niet dat je moest inschrijven...Wie denkt er nu aan om op een Hollands forum te kijken ;)

@Gaaaz indd. Een serieuze fout van ondergetekende om het niet bij op de flyer te zetten dat je moest inschrijven en via welke weg.
We leren weer bij tegen volgend jaar. Verschillende Facebook groepen en Google+ groepen hebben echter ook een massa spam ontvangen. Het is heus niet beperkt gebleven tot het MBF.

Volgend jaar krijgt Diest een persoonlijke uitnodiging van onze secretaris.

Tot zaterdag !!!

Hey een vraagje,
normaal vlieg ik met 2200mAh batt, en ja 3s, dus ik nestel me wel in de achterhoede, ook leuk :)
Hoe lang duurt een race-heat? Kan ik het met een kleinere batt trekken?

En ... moeten we achterlichtjes hebben, of is dat optioneel?

Allemaal optioneel ... voor mijn part mogen de gassers, snelle jongens ... dat maar beslissen. Na wat training,
in alle geval in samenspraak, tijdens de briefing zal een x aantal ronden zijn.

Maar hoeveel ... de groep spreekt en we luisteren.

Lichtjes moeten absoluut niet .... t is geen nachtrace. ... gebeurd er een botsing dan is dat zo ... we racen !!!! Fun is het belangrijkste.

Ikzelf ben ook nog ma ne beginner ... Dus ik steun waarschijnlijk de achterhoede.

3s en 4s mix .... twijfel ... vortex of nighthawk of alle 2 ☺

Laatst bewerkt:
En zo komen we zaterdag nog eens in een van de weinige Vlaamse modelbouwclubs die mee met hun tijd zijn ;)
Mooi initiatief en we tellen al af zie !

@Gaaaz indd. Een serieuze fout van ondergetekende om het niet bij op de flyer te zetten dat je moest inschrijven en via welke weg.
We leren weer bij tegen volgend jaar. Verschillende Facebook groepen en Google+ groepen hebben echter ook een massa spam ontvangen. Het is heus niet beperkt gebleven tot het MBF.

Volgend jaar krijgt Diest een persoonlijke uitnodiging van onze secretaris.

Tot zaterdag !!!

Bedankt 2Fast, geen probleem!!!
In ieder geval een tof initiatief.
Heb zelf nog geen dronerace gezien, laat staan meegedaan, maar bij ons zijn ook wat leden die het droneracen aan't ontdekken zijn en er is al een paar keer sprake geweest om zelf een race te organiseren.
Daarom wil ik eens komen proeven hoe dat dat er allemaal aan toe gaat. Wij racen nu meestal na 19u door het bosje (of ertegen) achter het clubhuis:

Tot zaterdag!!!

Ik ook niet ... da is het straffe ...

Ma wie weet moet er binnen de VML/BML ma eens overgegaan worden tot een nieuwe sectie. :-) ....

BK ?-)

F3J is begraven in België ... ik heb ne meer dan waardige vervanger gevonden. Fpv 4 ever !!!!!!

Misschien, maar ik denk dat er veel droneracers geen VML-lid zijn, laat staan op erkende terreinen vliegen...
Belangrijkste is dat het plezant blijft en wat is er plezanter dan met een hoop gelijkgezinden het tegen elkaar opnemen!! En als je crasht, geen probleem, dronecrashes zijn de goedkoopste die je kan hebben :D

Klopt, de meeste rc clubs hebben geen idee wat ze links laten liggen. Ben zeer verheugd dat MACH hier een voortrekkersrol in neemt.

Ben de enigste in onze rc club met een googles op mijn snoet en dat vinden ze raar... Moet altijd iemand bijstaan die de drone los volgt..., snappen het echt niet.
Zou toch mooi zijn dat er meerdere clubs een race organiseren... Nu moeten we altijd een geschikte locatie opzoeken met of zonder toestemming, enz...

Misschien, maar ik denk dat er veel droneracers geen VML-lid zijn, laat staan op erkende terreinen vliegen...
Belangrijkste is dat het plezant blijft en wat is er plezanter dan met een hoop gelijkgezinden het tegen elkaar opnemen!! En als je crasht, geen probleem, dronecrashes zijn de goedkoopste die je kan hebben :D

We wijken af, maar dit klopt volledig.
Heb 20 jaar men bijdrage betaald maar sinds vorig jaar niet meer. 99 % van de clubs evolueren niet mee in dit gebeuren, laten zich afschrikken door de nakende wetgeving terzake en het feit dat er o jeetje een camera aan te pas komt. Timmer 2 planken aan elkaar met wat versleten shit op en je bent volledig in regel ...
Soit, amuseer me te pletter met overal wat te gaan brakken :D

Maar toch, zoals ik reeds postte, dikke pluim voor MACH !!!!

Ik probeer vrijdagavond al beetje te komen oefenen, en als het
CamFPVer.jpg
weer meezit!!! :cool: blijf ik op de camping...slapen als dat kan?? :D.

Back