Vanuit het oosten een oprechte dankbetuiging aan "m'n ouwe cluppie"...
Zoals gewoonlijk hadden jullie het weer goed voor elkaar.
Er komt een artikeltje over WSD 2011 in "een bekend landelijk modelbouwblad".
Hieronder een foto-impressie.
De "uitvinder" van het fenomeen werkschependag, en tevens de man die elk jaar weer de kar gaat trekken, Ronald. Zo te zien is dat toch wel een zware taak hoor...
Paul had er bijna een dagtaak aan om details over zijn "Hertog" uit te leggen en te verklaren.
Als je geen klokken meer kan repareren Paul, kan je nog altijd standwerker worden!
Dit zal wel een "Baggergesprek" geweest zijn:
Dankzij een lekkende appendage in de stoomfluit had de "Puffin" er weinig "puf in". En Maarten ook niet zo, toen bleek dat een of andere onverlaat plotseling de diameter van "zijn" gasblikjes met 3mm vergroot had...
De Ranzow lag langere tijd voor de wal. Boze tongen beweerden dat de schipper gespot was in "Het kleine café aan de haven"...
Lofwerk op de boeg van de "Hertog". Ik zie trouwens Paul dat de bovenste sport van het laddertje ongeveer 2/100 millimeter uit het lood staat... Foei!
Op momenten was het echt druk op het water:
En juist dán komt er weer zo'n grijze horzel voorbij:
Vaargroep Victronic blijft overal in Nederland naar olie zoeken...
Hallo mannen, wordt eens wakker: We zijn in Nederland al lang op Lipo overgestapt! Dan zoek je toch niet meer naar olie? Bovendien: M@illine vervoert het niet meer hoor...
De Hertog geeft volle kracht vooruit:
en ligt even later gezellig naast de MTB van Lex:
Een wit "bushokje"... Voer uiterst indrukwekkend! Erg slecht voor de witbalans overigens...
De Siberië van André in de bocht:
Dankzij de inspanningen van Greenpeace zijn de mannen van de M@illine overgegaan op het ambacht van "hijsen". Dat doen ze dan ook meteen in het groot. Of ze dat ook in de kroeg doen, weet ik niet.
En ja: het was druk, ook op de kant. Maar wel bere-gezellig!