info gevraagd

De nieuwere DB-01 chassis (Durga/Baldre) kun je aardig hard laten lopen ;)

Als het vandaag droog blijft ga ik de mijne straks ff meten met de radargun :mrgreen:

Er staan er toevallig een aantal te koop als ik me niet vergis ....

prachtig!, had zelf nog nooit dergelijke rally-evenementen gezien.

Verder denk ik dat bijvoorbeeld een "Kyosho Alpha pure ten" ook tot de mogelijkheden van de rallywagens behoort. Verder zijn er dan natuurlijk ook de niet meer in productie zijnde modellen zoals de HPI RS4 Rally of de Asso TC3 rally-kit...

Op rc-racingcars.com zijn bij 'videos, => rcracingcars videos, ook leuke videos te zien van de rc rallycups, bijvoorbeeld de 10de van boven te beginnen, ergens in het midden van deze video zijn naast de Stadium trucks en de Monstertrucks, ook leuke rallywagens te zien!

Ik denk dat je eens moet gaan zoeken naar een gebruikte: HPI RS4 Rally

Ze zijn waarschijnlijk niet meer nieuw tekoop maar deze is precies wat jij zoekt.

google dit maar eens

dat zijn allemaal nitro/brandstof auto's..
zocht hij niet elektro..
persoonlijk rijd ik ook elektro..
is het filmpje niet elektro dan?

@tamaniac, ik zou best wel eens zo'n evenement mee willen maken ;)

Laatst bewerkt:
met de kyosho pureten alpha bedoelde ik weldegelijk de electro-versie

de eerste staat hier:
kyosho-alpha-pureten-1-2-help

en de nieuwere 2e versie staat hier:
30335_1.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog een leuke nieuwe gevonden:

Tamiya 49352 TL-01RA. Dit is al een wat ouder chassis maar er zijn heeeeeel veeeeeeel onderdelen voor te krijgen. Hij wordt geleverd inclusief elektronische regelaar en een gespoten body van een Subaru Impreza 2004!!! hier zijn een paar foto's te zien: http://www.scale4x4rc.org/forums/showthread.php?t=23831

Ik heb net even op ebay gekeken wat hij kost. Ik vond er een nieuw in doos voor 110 euro inclusief verzenden. :cool:Ik heb hem meteen maar besteld want ik vind dit toch ook wel een grappig autotje!!!

Hij valt ook goed binnen jouw budget van 250 euro want dan kan je er ook nog een zendersetje met accu en lader bijkopen.:D

Laatst bewerkt:
Hmmmm ik denk dat er steeds meer interresse is voor een buggy van tamiya.
Vooral omdat een maatje van me vanmiddag geweldig terrein liet zien.
En ik heb geen zin om als er iets stuk gaat dagen op een onderdeel te moeten wachten.
En met een buggy kan je ook gewoon on-road.
THNX voor de moeite allemaal.

Nog even een vraag (ben niet helemaal handig met computers) zit er toevallig een RC winkel in de buurt van eindhoven.

MVGR

Walter

Back