Indoormeetings en data 2005/2006 (draadje mag op slot)

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Freakazoid zei:
Wie gaat er allemaal morgen naar Alphen?
Helaas, was lekker dicht bij de deur geweest maar ik zit met een kapotte rotorkop en wacht nog op de nieuwe onderdelen. :(

Wie wint er op het OPEN BELGISCH KAMPIOENSCHAP
mijn uitslag :
1. Diericks Benoit
2. Van Der Vecht Derk
3. De Moor Maarten
4. Van DerVecht Bert
5. Delaere Thomas

heb niet de uitslag afgewacht op het open Belgisch Kampioenschap
maar op de eerste plaats is de litouwer Pauzuolis Donatas
vader Van Der Vecht
Benoit Diericks
De Moor Maarten
zoon VanDer Vecht
opgelet dat zijn mijn punten he

:!: Belangrijke Indoor Markelo Mededeling :!:

Onderstaande is nog even onder voorbehoud en nog niet definitief :!:

Ik heb besloten de indoor meeting van 4 maart 2006 af te lassen en te verplaatsen naar een later tijdstip. Aangezien ik zelf ook F3P vlieg en zelf misschien wel graag naar Rotterdam wil (F3P wedstrijd, die op dezelfde dag valt), maar ook omdat ik erg weinig opkomst verwacht als er in Rotterdam een F3P wedstrijd gevlogen gaat worden.

Ik heb opties voor vervolg data waarheen ik de meeting van 4 maart eventueel ga verplaatsen.

:arrow: 19 maart.
:arrow: 26 maart.
:arrow: 9 april.

Als de meeting in Markelo van 4 Maart verplaatst gaat worden komt hij op een van deze data te staan. Tevens zit ik er over te denken een extra meeting te organiseren op één van deze data. Dit omdat het indoor seizoen op 15 April nog niet ten einde is. (Finale F3P)

Dit bericht dus nog even onder voorbehoud geplaatst... Houd het in de gaten, veranderingen worden hier gemeld.

Groeten, Harmen.

Van de "Alphenvliegers" komen er ook een aantal regelmatig in Markelo.
Op 26 maart en 9 april is er ook een meeting in Alphen, 19 maart lijkt dus de logische keuze, dan staat er echter een meeting in Nieuwleusen...
Kan je niet meer op de zaterdag terecht?

:!: Nieuwe mededeling Indoor Markelo :!:

NU DEFINITIEF:

De meeting van 4 maart in Markelo is verplaatst naar:

:arrow: 9 april 2006 14.00 tot 18.00 uur.

Het is een gewone meeting met eventueel oefenmogelijkheid voor de NK F3P die week erop.

[Tip] Mochten er mensen willen oefenen, overleg het even met de mensen die dan aan het vliegen zijn.
Zo geef ook anderen ook de kans om te vliegen.

Bedankt!
Groeten,
Harmen.

Indoorkalender opgeschoont en Rotterdam toegevoegd.

Nog anderhalve maand en het is weer gedaan met de indoormeetings, hopelijk is het tegen die tijd eindelijk lente....

Ben zo vrij geweest om de eerste post van dit draadje (Sticky) van het vorig seizoen aan te passen, wellicht wil een van de moderators alle daar op volgende berichten inclusief deze van deze draad even wissen???

Pjotrrr toch, :oops: :oops: :oops:

Begin gewoon een nieuw draadje en maak dat sticky (of laat dat doen).

Bij wissen zijn alle foto's, adressen etc voor eeuwig weg.
Het zoeken in oudere draadjes maakt een forum nu juist zo aantrekkelijk.

Hi Toine,

Draadje van data eervorig seizoen is ook gewist...
Heb deze 11 pagina's ook doorgenomen op nuttige info, adressen en foto's, die staan er dus niet in....

Maar van mij mag het ook anders hoor ;)

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back