Indoor vlieglocaties gezocht!!

Gezien de geweldige zomers die wij de laatste tijden beleven :shock: wil ik een draadje starten met mogelijkheden om indoor te kunnen vliegen.

Waar in Nederland en Belgie zijn er overdekte ruimtes beschikbaar om met een gezelschap een middagje te kunnen vliegen.

Op dit forum moet het mogelijk zijn om in ieder zijn eigen omgeving een groepje samen te stellen, om op bepaalde dagen indoor te kunnen vliegen.

:D

ik bel ook altijd de gemeente en vraag of ze nog een zaaltje vrij hebben voor een uurtje, afhankelijke van de zaal 10 tot 20 euro per uur

Neeen :p je moet gewoon een groepje mensen zoeken die samen met jouw die indoorhal willen huren :D zit je niet bij een club ? :o anders moet je het hier even vragen of er mensen uit jou buurt zijn die hier interesse in hebben ;)

Neeen :p je moet gewoon een groepje mensen zoeken die samen met jouw die indoorhal willen huren :D zit je niet bij een club ? :o anders moet je het hier even vragen of er mensen uit jou buurt zijn die hier interesse in hebben ;)

:idea: Dat is de insteek van dit draadje :rolleyes: , Nu wachten op iemand die zegt, van... Ja ik heb een hal beschikbaar in Hoofddorp, wie komt er vliegen dit weekend?............ ;), of Apeldoorn, of Groningen, of Maastricht.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben al bezig met een gymzaaltje in Rotterdam zuid. Zo'n beetje bij de afslag "zuidplein", dit omdat 2 medevliegers uit Papendrecht en Lekkerkerk mee komen vliegen...tis een klein gymzaaltje, maar lijkt me groot genoeg voor een beetje hoveren/fijnstellen met 450/500 size en gooien met kleiner spul (laat ik dat nou net hebben :P)
Komt op 10 euro per uur ongeveer (ietsje minder als je je zaaltje voor een jaar vastzet :))
Heb (nog) geen bevestiging maar mochten er mensen animo hebben kan ik de huur verlengen natuurlijk, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Hoi,

Ik ben al bezig met een gymzaaltje in Rotterdam zuid. Zo'n beetje bij de afslag "zuidplein", dit omdat 2 medevliegers uit Papendrecht en Lekkerkerk mee komen vliegen...tis een klein gymzaaltje, maar lijkt me groot genoeg voor een beetje hoveren/fijnstellen met 450/500 size en gooien met kleiner spul (laat ik dat nou net hebben :P)
Komt op 10 euro per uur ongeveer (ietsje minder als je je zaaltje voor een jaar vastzet :))
Heb (nog) geen bevestiging maar mochten er mensen animo hebben kan ik de huur verlengen natuurlijk, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Kijk dit bedoel ik.. :D

Hoi een beetje uit de buurt maar Home wij huren een sporthal in Noord limburg waar we 1X per maand 3 uurtjes kunnen vliegen.

Binnenkort hebbben we nieuwe datums beschikbaar.

Mvg

Ed

Nou het gymzaaltje is een feit, afgelopen zondag 1ste x geweest. Had mijn 250 en 450 bij me. Zaaltje is groot genoeg om met de 450 wat hoveren, de 250 kan een voorzichtig rondje, maar volgende week los met mijn walkeraatje m120d01 :-) en daar is ie wel groot genoeg voor... Verder waren er nog 2 450 vliegers en een honey bee fp

Back