beter een late reactie als nooit.
Zou ik kijken naar een Corrado 1.8 16v. (zijn orig geleverd) die dingen hebben nog geen katalysator naar mijn weten (of hebben hem iig niet nodig voor de APK.) dus zit je aan zo'n 140pk met zo'n KR blokje.
Rijden ook erg fijn, mits goed afgesteld.
Heb vandaag een Corrado G60 gekocht, zit best wel wat werk aan, heeft geen APK en is niet netjes qua lak(of gewoon vies hopelijk), maar durf de risico wel te nemen omdat er genoeg opties op zitten waardoor ik geen verlies kan draaien

Denk aan originele cruise control, Amerikaanse voorbumper+SML, zwart leder bekleding, elektrische ramen en spiegels, elektrisch schuifkantel dak, elektrische gordels etc.
Roest is in ieder geval minimaal, kofferklepje heeft onder de ruit iets roest, en vliegroest op de spatrandjes.
Elektrisch zat er een kapotte startonderbreking tussen, zo'n aftermarket geval, dus ze hebben hier en daar in de kabelboom geknipt maar ik wil het gehele interieur schoonmaken+stomen en dan gelijk een andere niet verknipte kabelboom erin gaan leggen.
Motorisch is de G-lader revisie onbekend, maar de lader heeft volgens de teller slechts 145k gelopen dus er is hoop.
Verder zag het er aardig uit, maar er zat zoals gezegd werk aan.
Voorbandjes moeten vervangen worden, maar ik heb thuis nog een setje VW Sebring(G60) wielen liggen met naafkapjes waar nieuw rubber omheen moet, perfect voor de Corrado dus
Hopelijk is het een goed ding en heb ik een mooie basis om mijn projectje mee te starten

Anders proberen in een geheel te verkopen of anders in onderdelen, maar animo was er in ieder geval genoeg