In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Ik heb net deze aangeschaft:

1929Chevyw-bedfront_zps65e9fa08.jpg

Hugo

VET !!!

Zon beauty wil ik ook al lang !!!!

En dit is dan mijn auto,tje.
Verklaart ook meteen m,n forum naam, is namelijk een dakar4x4.
Een engelse kitcar opgebouwt uit landrover onderdelen.

Voor de liefhebbers de spec,s
Chassie rangerover classic
Motor plus automatische versnelingsbak discovery 3.9l v8 viertraps automaat met tussenbak permanent 4 wd met langsper.
Assen rangerover solihull met sper.

Ik ben de trotse bezitter van een Golf 6R, er is behoorlijk wat aan gedaan oa TT RS intank brandstofpomp, zwaardere HD brandstofpomp, R8 verstuivers, custom uitlaatsysteem, carbon inlaat systeem, aangepaste DSG en motor software, R8 8 zuiger remmen met 370mm schijven, BBS19" CH-R velgen, Bilstein in hardheid en hoogte verstelbaar onderstel verder ongeveer alle opties behalve schuifdak. Het vermogen is 390 PK en dat is lekkerrrr.
Hier wat foto's

r4s1.jpg

op de Ring
5198.jpg

l65h.jpg

beter een late reactie als nooit. :mrgreen:

Denk zelf dat ik eerder een Corrado of Golf 1 cabrio erbij koop, met een G60 en hem ombouw naar 16V, en dit als stuur auto gebruik.

Zou ik kijken naar een Corrado 1.8 16v. (zijn orig geleverd) die dingen hebben nog geen katalysator naar mijn weten (of hebben hem iig niet nodig voor de APK.) dus zit je aan zo'n 140pk met zo'n KR blokje.
Rijden ook erg fijn, mits goed afgesteld.

beter een late reactie als nooit. :mrgreen:

Zou ik kijken naar een Corrado 1.8 16v. (zijn orig geleverd) die dingen hebben nog geen katalysator naar mijn weten (of hebben hem iig niet nodig voor de APK.) dus zit je aan zo'n 140pk met zo'n KR blokje.
Rijden ook erg fijn, mits goed afgesteld.

KR rijdt ook erg lekker, heb toen wel eens in een MK1 Golf meegereden met zo'n blokje.
Zoveel keus, ik kan haast niet kiezen :P
Grootste kansmakers is een Corrado, Golf MK2 16V of G60, Golf MK3 (liefste 16V) uiteindelijk voor als donor of een BMW E30.
Scheelt dat ik 5 minuten van de Duitse grens woon, import kan dus ook goed.

Golf MK3 staat op het moment bij de garage voor APK, hij startte in 1 keer zonder problemen op zijn eigen accu en had zo'n 12 maanden niet gelopen.
Zo op het oog zag ie er nog goed uit voor APK, en verwacht niet echt veel problemen.
Wel behoorlijk vies, maar het heeft geregend dus het meeste zal er wel van zelf wel zijn afgelopen.
Over iets meer dan een weekje heb ik mijn praktijk examen, met vrijstelling voor bijzondere verrichtingen.

Ben benieuwd.

Mijn liefje!

Een C250 Coupe getuned door Brabus, andere intercooler en Air Intake. Donderdag komen mijn Gladen Mosconie 240.2 en DSP 120 er in en dan heb ik tenminste ook weer normaal muziek.

pjy8.jpg

bphh.jpg

mmMr9N1.jpg

datsqoO.jpg

Kpqleru.jpg

Mijn bakkie sinds nu bijna een jaar, een Toyota Corolla
coupe, heb er nog bijna niks aan versleuteld oid behalve
wat preventief en achterstallig onderhoud, nu met een 1.2
met vierbakje, binnekort een 1.6 met 5 bak uit de celica.

Gr. Odin

Die 1.6 met 5 bak is toch ook gewoon in de Corolla gebruikt? (denk hierbij aan de 1.6 EFI uit de E10 ) zijn iig super fijne motoren, zuinig, vlot en robuust.
Erg mooie wagen. toch wel het bewijs dat Toyota mooie auto's kan maken. waarom de design afdeling nu alleen nog maar wanprestaties levert is mij een raadsel.

Zooooooooo , vandaag naar RDW geweest voor kentekenkeuring en natuurlijk goedgekeurd .
Nou nog wachten op t kenteken pasje en knallen maar deze zomerrrrrr.
Mijn nieuwe speeltje , KTM 690 SMC-r .

img.php

Zooooooooo , vandaag naar RDW geweest voor kentekenkeuring en natuurlijk goedgekeurd .
Nou nog wachten op t kenteken pasje en knallen maar deze zomerrrrrr.
Mijn nieuwe speeltje , KTM 690 SMC-r .

img.php

Dat is een leuk speeltje Eddie ! maar waarom moest hij gekeurd worden ?

Dat is een leuk speeltje Eddie ! maar waarom moest hij gekeurd worden ?

Vermoedelijk omdat het ding zonder kenteken als crosser geleverd is, en nu als supermotard op straat een kenteken nodig heeft???

Groet, Bert

PS: het is wel een heel bruut apparaatje....

Back