In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Het lijkt anders verdacht veel op een slider.. maar goed :mrgreen:
ja yamaha en mbk lijken allemaal op elkaar
je moet maar eens zien
mbk nitro=yamaha aerox
mbk stunt=yamaha slider
mbk booster=yamaha BWs
mbk MachG=yamaha jog

die werken volgens mijn samen zo te zien alle modellen lijken op elkaar
:D

Zondag in Belgie eens kijken voor een 2de handse Alfa 147 2.0 full option. Dan kan de BMW volledig op de zaak en gebruik ik het restand om lekker op zaterdag en zondag van te gaan genieten.

Schrok wel even van de fiscale pk`s maar dat komt allemaal wel goed na wat rekenen en puzzelen. Lang leve Belgie.

Sinds enkele weken zijn ik en mijn vriendin trotse eigenaar van een BMW 525i uit 2001, Engelse import met maar 25000 mijlen op de teller.
Komende week krijg ik het NL kenteken opgestuurd!

525i_1.jpg

525i_2.jpg

525i_3.jpg

Lang leve de BPM in Nederland (krijgt spontaan kots nijgingen)

Even voor de fun.

Instap BMW 318d kost in NL 39.850 in BE slechts 29.200

Een flinke 10.000 euro die naar onze Wouter Knots steuners gaat en de rest van dat suffe kabinet.

Even offtopic:
Vandaag is de makelaar geweest en met een beetje geluk ruil ik midden 2008 mijn huidige 318d in voor een 318d in Belgie. Lekker net over de grens in Brecht (Sint-Job) wonen. Vraag me steeds vaker af of Belgen wel dom zijn. Volgensmij zijn ze slimmer dan ons als Nederlanders die gewoon accepteren dat we 10.000 euro belasting betalen op een auto.

Even om de grap extra dikheid te geven:

M3 in NL 99.498 / BE 69.550 (30.000 euro voor de staat)
M5 in NL 134.148 / BE 96.350
M6 in NL 162.099 / BE 115.850 (dat zijn er bijna 50.000. Koop je een instap 330d Cabrio extra in Belgie ten opzichte van NL)

Ik bedoelde de belasting op inverkeersstelling

Ik bedoelde de belasting op inverkeersstelling

Ook dat is goedkoper in Belgie kan ik je nu met zekerheid zeggen. In Belgie zijn veel dingen gewoon goedkoper en ook nog eens beter merk ik nu. Gisteren heb ik een afspraak gehad met een emigratie adviseur in Belgie en die heeft mij even te kennen gegeven dat jullie echt niets te klagen hebben.

Het fiscale PK stelsel is ook vele malen eerlijker dan hoe het in Nederland is geregeld. Daarnaast is ook verzekering en de kortingen voor schonere motoern in Belgie eerlijk geregeld in tegenstelling tot Nederland waar vervuilende autos niets betalen en schone autos de volle mep.

Enige nadeel is dat in belgie chiptuning verboden is maar dat er nog geen gevallen bekend zijn waar dit bij is onderzocht. Dus ik overweeg nog wel even of ik misschien een 140PK diesel naar 170PK laat chippen.

Daarnaast is het geweldig dat in Belgie het rijden van een diesel enorm aantrekklijk is (wat mijn keuze nu dus ook is) omdat de brandstof ongeveer evenveel fiscale heffing heeft als een benzine terwijl de kosten per liter lager zijn en het verbruik minder is.

Ik ga me in belgie zeker thuis voelen dat is iets wat zeker is.

ik heb een fiets maar dit is mijn voornamelijk voertuig:
http://nl2.static.netlog.com//p/oo/010/957/10957106.jpg
Een peugot speedfight 2 met gialini uitlaat ::)

grtz

Een gialini joh? :mrgreen: Gianelli.. Maar het lijkt op een shot.. Klopt dat? Heb er pas nog een bij een vriend van me er onder geschroeft.. Die heb een honda x8rs.. Maar dat is volgens mij een minarelli verticaal.. Speedfight 2 heb volgens mij horizontaal.. En waarom haal je die gekke spiegels er niet af? :mrgreen: Of zijn die verplicht in belgie?

Een gialini joh? :mrgreen: Gianelli.. Maar het lijkt op een shot.. Klopt dat? Heb er pas nog een bij een vriend van me er onder geschroeft.. Die heb een honda x8rs.. Maar dat is volgens mij een minarelli verticaal.. Speedfight 2 heb volgens mij horizontaal.. En waarom haal je die gekke spiegels er niet af? :mrgreen: Of zijn die verplicht in belgie?

gianelli ja:p
een shot?:confused:
En die spiegels storen mij niet,is handig en ik vermoed ook wel verplicht hier:sniper:

O haha je bent blijkbaar neit zo erg thuis in type uitlaten.. de shot is een type uitlaat van Gianelli :wink: En een goede ook.. Wordt ook wel eens gebruikt in de race.. Maar goed.. jij weet het blijk baar niet :mrgreen: Leuk ding in ieder geval.. Zelf wil ik wel scooter rijden.. Maar heb ik het geld er niet voor over.. Als je bekijkt wat uit eindelijk je totaal plaatje aan kosten is kan je ook je rijbewijs van halen.. Heb een goede fiets.. dan maar 2 jaar blijven fietsen.. net zo gezond :mrgreen:

O haha je bent blijkbaar neit zo erg thuis in type uitlaten.. de shot is een type uitlaat van Gianelli :wink: En een goede ook.. Wordt ook wel eens gebruikt in de race.. Maar goed.. jij weet het blijk baar niet :mrgreen: Leuk ding in ieder geval.. Zelf wil ik wel scooter rijden.. Maar heb ik het geld er niet voor over.. Als je bekijkt wat uit eindelijk je totaal plaatje aan kosten is kan je ook je rijbewijs van halen.. Heb een goede fiets.. dan maar 2 jaar blijven fietsen.. net zo gezond :mrgreen:

neen ik weet er niet zoveel van,sorry....
Maakt wel een super geluidje!
GIANNELLI SILENCERS S.p.A
En inderdaad ja,deze heb ik "shot":pim:

grtz

Ik rijd in een 106 rallye fase 1 (wit):

http://home.wanadoo.nl/p.alphen/08042007080.jpg

momenteel is deze nog voorzien van het originele motorblok (1.3 met 100pk) tussen het drukke (werk) leven door ben ik met een 106 GTI motor bezig welke voorzien zal worden van snellere nokkenassen. Dit moet t.z.t. goed zijn voor zo'n 155pk.
Een 0-100 sprintje zou dan in minder dan 7 seconden mogelijk moeten zijn.

Daarnaast rijd mijn vriendin sinds kort in een 306GTI. Een heerlijke auto met luxe (in tegenstelling tot het spartaanse van de rallye) en niet te vergeten is deze auto ook erg snel met bijna 170 pk en 200nm koppel plus een 6 v-bak.

Laatst bewerkt:
Even veroordeeld tot de fiets. Je ziet het er niet aan af maar mijn voiture is total-loss. Rond om een of 6 's ochtends gebeurd, niemand gezien, wel gehoord. Wielophanging krom, A-stijl krom, neus staat naar links, rechterkant van voor tot achteren geraakt. Er zat (weer!!!) geen briefje onder de ruitenwisser :(

Carina 004 (Small).jpg

Carina 003 (Small).jpg

Zo zeg! Dus dat is gebeurd terwijl je auto gewoon geparkeerd stond? Hoe ongeloofelijk asociaal! Succes met de situatie!

Ziet er uit als een flinke vrachtwagen die je geraakt heeft... Is toch niet zomaar een fiets die er tegenaan gekomen is... Succes er mee... bah..

Robert

Back