B
Botter
Guest
nee het is een mbk stunt
en dat ik hem ga uptune weet ik nog niet heb momenteel het geld er niet voor en niet de juiste ouders![]()
Het lijkt anders verdacht veel op een slider.. maar goed

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee het is een mbk stunt
en dat ik hem ga uptune weet ik nog niet heb momenteel het geld er niet voor en niet de juiste ouders![]()
ja yamaha en mbk lijken allemaal op elkaarHet lijkt anders verdacht veel op een slider.. maar goed![]()
Lang leve de BPM in Nederland (krijgt spontaan kots nijgingen)
Even voor de fun.
Instap BMW 318d kost in NL 39.850 in BE slechts 29.200
Een flinke 10.000 euro die naar onze Wouter Knots steuners gaat en de rest van dat suffe kabinet.
Even offtopic:
Vandaag is de makelaar geweest en met een beetje geluk ruil ik midden 2008 mijn huidige 318d in voor een 318d in Belgie. Lekker net over de grens in Brecht (Sint-Job) wonen. Vraag me steeds vaker af of Belgen wel dom zijn. Volgensmij zijn ze slimmer dan ons als Nederlanders die gewoon accepteren dat we 10.000 euro belasting betalen op een auto.
Even om de grap extra dikheid te geven:
M3 in NL 99.498 / BE 69.550 (30.000 euro voor de staat)
M5 in NL 134.148 / BE 96.350
M6 in NL 162.099 / BE 115.850 (dat zijn er bijna 50.000. Koop je een instap 330d Cabrio extra in Belgie ten opzichte van NL)
Ik bedoelde de belasting op inverkeersstelling
Ik ga me in belgie zeker thuis voelen dat is iets wat zeker is.
ik heb een fiets maar dit is mijn voornamelijk voertuig:
http://nl2.static.netlog.com//p/oo/010/957/10957106.jpg
Een peugot speedfight 2 met gialini uitlaat :
grtz
Een gialini joh?Gianelli.. Maar het lijkt op een shot.. Klopt dat? Heb er pas nog een bij een vriend van me er onder geschroeft.. Die heb een honda x8rs.. Maar dat is volgens mij een minarelli verticaal.. Speedfight 2 heb volgens mij horizontaal.. En waarom haal je die gekke spiegels er niet af?
Of zijn die verplicht in belgie?
O haha je bent blijkbaar neit zo erg thuis in type uitlaten.. de shot is een type uitlaat van Gianelli :wink: En een goede ook.. Wordt ook wel eens gebruikt in de race.. Maar goed.. jij weet het blijk baar nietLeuk ding in ieder geval.. Zelf wil ik wel scooter rijden.. Maar heb ik het geld er niet voor over.. Als je bekijkt wat uit eindelijk je totaal plaatje aan kosten is kan je ook je rijbewijs van halen.. Heb een goede fiets.. dan maar 2 jaar blijven fietsen.. net zo gezond
![]()
bezig welke voorzien zal worden van snellere nokkenassen.