Imprezapino zijn Tamiya Rally collectie (pag 5 met foto's)

franzD1 zei:
hoi "imprezapino" ik zat dit topic ff te lezen over al jouw aankopen binnen korte tijd, nu rest mij toch de vraag.....

heb jij een geldboompje staan in je tuin,?
of druk je eigen eurootjes

of ....
ik weet het niet maar ik moet meestal toch wel een tijdje sparen voor ik een andere auto kan kopen...

groet. franz

Was het maar waar van het geldboompje Franz :wink:
Helaas..... Ik ben een gewone jongen in een rijtjes huis en een Opel Astra voor de deur.

Nee ik heb de Subaru Brat al weer 7 maanden in huis, de Super blackfoot kreeg ik gratis bij de King blackfoot en deze had ik voor een hele schappelijke prijs overgenomen. De subaru Impreza koste 20 euro (voordat ik hem gerestaureerd had).
De Monster beetle was helaas niet zo goedkoop (125 euro), maar ja......
Tamiya Stadium Blitzer was gratis (van een collega gekregen)

Ik heb de afgelopen maand 4 auto's goed verkocht: Twin Detonator, Losi Mini-t, Tamiya XR311, en een TT-01.

Je ziet het: Ik koop af en toe lelijke oude auto's, knap ze op tot weer hele mooie, en verkoop ze weer. Als het echt een leuke auto's is mag hij bij mij in de vitrine maar je kan niet alles houden :!:

Hopelijk heb ik je gerust gesteld Franz,
de oplossing is dus: voor weinig oude auto's kopen, restaureren (erg leuk vind ik), verkopen.

Mijn Super Shot, op een helaas afgebroken antenne na in vrijwel nieuwstaat. De originele Technigold zit er nog in :D. De blauwe auto ernaast is een Kyosho Optima Pro, ook in vrijwel nieuwstaat.

Geloof dat ik de vitrine ook eens moet afstoffen :P

shotoptima.jpg

De Tamiya Super Blackfoot is ondertussen helemaal opbouwd. Het chassis had ik gekregen maar was geheel gedemonteerd.
Na twee dagen schuren was de body helemaal kaal. Ik heb hem in de pruimer gezet en weer zwart gespoten.
Via ebay kon ik nog aan een orginele stickerset komen. Het enige wat niet orgineel is, is het rode chassis omdat dit incompleet en kapot was. Ik heb dit vervangen door de grijs/groene delen van een frog.

Zo zag de body eruit toen ik hem kreeg:
IMG_4932.jpg

IMG_4936.jpg

En dit is de auto nu. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :wink: :
IMG_4973.jpg

IMG_4972.jpg

IMG_4971.jpg

IMG_4974.jpg

Mooi man. Ik heb hier ook nog een Monster Beetle staan. Kap van de Black Foot. Met nog een hoop spares waaronder wielen en banden. Chassisdelen en diff spullen (erg zwak) Ik heb deze halverwege de jaren 80 gekocht en dat was mijn eerste echte R/C wagen. Toen meteen gekozen voor een FET regelaar en een Dynatech motor (toen een van de beste) Veel plezier mee gehad. Een jaar geleden weer helemaal opgeknapt en hij staat nu rijklaar .

Vandaag even een stukje handarbeid verricht.

Een nieuwe stand/cooler op budget niveau. :idea:

Men nemen een computer Fan: 12x12 cm met LED verlichting. 4 euro.
4 stroken rubber (Had ik nog)
en als laatste een telefoon oplader van Ericson van mijn eerste GSM.

De fan werkt op 12 V, maar heeft aan de 7,6 volt van de lader genoeg om op toeren te komen.
en hier het resultaat:
fan.jpg

Toch een mooie en stabiele stand geworden. :!: Beetje sjonnie achtig :roll: ;-)

Benji zei:
Hoog bling gehalte ja, maar ziet er leuk uit! :)

Is wel erg blingbling he 8O

Maar de auto staat erg erg stabiel op en wordt zeer goed gekoeld!!! En daar ging het eigenlijk om.
Ik had een standaard zwarte fan kunnen nemen. Maar dit is ook wel geinig :P

Het oog wil ook wat ;)
Zou voor mij de rede zijn dat ik een zwarte zou nemen ;)

Ach als het maar functioneel is toch? :)

Jouw bestikkering van je Keen Hawk is ten minste gelukt... :p

Hallo imprezapino

Had jij invoerkosten vanuit hongkong?of btw?

Justus

Ik heb afgelopen week een brandstof auto gekocht namelijk een Savage van HPI.
Omdat dit het elektro topic is zal ik hier verder niet op ingaan.
Ik bij het onderdeel Brandstof auto's een extra voorstel topic gemaakt.

Update: Deze auto is verkocht en niet meer in mijn bezit

Laatst bewerkt:
Update op het vernieuwde forum

Binnenkort gaan wij bij mijn onze club (AMCC) starten met een nieuwe race klasse.
Deze zal alleen bestaan uit standaard Tamiya mini coopers!!!!

Dus binnenkort komt er komt er een mooi Mini bij!!
Ook heb ik mijn Subaru Brat verkocht. Deze heeft plaats gemaakt voor een Hotbodies E-zilla.
Ik zal zeer n=binnenkort even wat foto's gaan maken en deze plaatsen.

Hier zijn de foto's van de E-zilla

e-zilla001.jpg

e-zilla002.jpg

e-zilla003.jpg

e-zilla004.jpg

e-zilla009.jpg

e-zilla007.jpg

e-zilla006.jpg

e-zilla005.jpg

Ik heb de originele aan/uit schakelaar vervangen voor een nieuwe en er ook een rubbere beschermhoes op geplaatst.

Ik heb de dampers voorzien van nieuwe o-ringen, zachtere olie en 4 HPI blauwe veren.
Ik rij nu met 4 orginele rode veren en vier blauwe.

En natuurlijk 8 hoezen om de schokdempers geplaats om vervuiling te voorkomen.

Vandaag heb ik een Tamiya TRF415msxx gekocht via Ebay.
Hij is gebruikt maar in goede conditie.
en er zitten een hoop extra's bij.
Dit was de text die bij de advertentie stond:Hello!

This auction is for one very nice Tamiya TRF 415 MSXX rolling chassis and parts lot.

This car is in excellent shape and ready to tear up your track. I keep all of my race cars in tip top shape--and this one's no exception. The winner of this auction will be very pleased.

The pictures speak for themselves, but in addition to the std. 415 MSXX, this package comes with the stick pack/lipo conversion kit (already installed) as well as the stock chassis.

Plus, the car is equipped with a front spool and also comes with an extra front diff, one-way, and center one-way. I am also including two complete sets of new, mounted tires. There is a lot more here, so if you have questions, please contact me.

Thanks for stopping by, and good luck bidding!!!

Ik kan bijna niet wachten tot hij er is!!! (gaat wel even duren want hij moet uit de USA komen) ;-)
msxxroller.jpg

msxxparts2-1.jpg

msxxparts1-1.jpg

Back