Ikarus F3A of Ikarus Yak

• Topicstarter Topicstarter Koenderidder22
  • Startdatum Startdatum
Haha, ja de letterlijke betekenis van het woord.
Ja kijk zo zwaar is de beslissing nu ook weer niet, het gaat "maar" om 40€, maar dan besteed ik ze toch liever goed;)
grt

En er is nog een shockje bijgekomeeen:D
Donut Models Aito V2

Hallo,

Gisteren mailtje van Natterer gekregen en daar stond in dat ie verzonden was.
De yak eh:D
Nu, ik wou mijn MPX Fox met een 10g motor uitrusten maar ik heb toch besloten om er gewoon twee servo's in te stoppen;)
Dus zit ik hier nog met een 10g motor, 6A regelaar en 2 overige servo's.
Kan ik dit gebruiken of liever de 19g motor?

Bedankt

Weet je dan een paar vliegers die het wel zouden kunnen redden:D??
Kga em nl. niet weggooien:D en kan ik de 6A regelaar gebruiken op de 19 grammer?

Grt

Maar de 3.7 g servo's kan ik gewoon behouden?

Grt

Die 6A regelaar is erg goed, gebruik ik ook, en met mij vele andere.

De 3,7g servo's, ik zou het niet doen, zeker gezien de prijs voor hxt500 3,50$, die zijn echt 10 X beter.
Ik denk dat je die blauw doorzichtige digitale 3,7g van hobbycity bedoelt, die heb ik ook een klein zagi'tje van 100g zitten, de 1e is al gestript en ze hebben nooit echt lekker gecentreerd. Ik ga ze vervangen met HXT500, dan maar 2-3 gram meer. Maar op zich vloog het wel aardig ermee.

Die 10g motor, die met een Kv van 2000 toch?
Een zagi zou waarschijnlijk wel lukken, met 3s 240mah en een 4X3 oid.
60cm span, ongeveer 100g, paar ledjes erin en indoor nachtvlieg combat! Heel erg leuk!
Ik maak ze zelf maar op het moment ff geen over, een swift mini (onderaan) kan ook.

Ik moet de eerste goede goedkope 3.7 gram servo nog tegenkomen, de meeste is 'utter crap'.

Als je budget het toelaat, zou ik ze zeker vervangen, op z'n minst door de door Nando genoemde HXT's..

Ik moet de eerste goede goedkope 3.7 gram servo nog tegenkomen, de meeste is 'utter crap'.

Mijn ervaring was ook zo, vooral de centering is erg slecht, heb eens bij HC 3.7 en 4.2 gr servootjes gekocht, echt bagger helaas:rolleyes:

Back