roel jij weet wat uik van jou denk (hoop ik )
maar dat zij geen goedde dingen en als jij nog 1 keer zo iets zegt kap ik met het forum
om dat ik van dat gezijk van jou ziek word
eerde ook al toen ik net op het forum kwam jij ook al gezijk
half jaar later nog steeds
met ms1 ook al
met "de klop"ook al
houw die dingen voor jou als je wil das beter voor jou maar ook voor mij
soms moet er ook ff wat kunnen
maar dat jij aleen op mij zit te letten kan niet
ik kan je wel :murder: (niet echt )gr joost
Beste Joostt
Je maakt me nu wel vreselijk bang, vooral met je dreigement om te kappen met dit forum. Wat jij van mij denkt weet ik niet, maar ik zal proberen uit te leggen wat ik denk.
Ik zal het even simpel voor je houden, wellicht dat je dan snapt wat ik bedoel.
Grote letters gebruiken is, net als hoofdletters gebruiken op een forum zoiets als schreeuwen. Dat is niet netjes. Heeft te maken met Internet-etiquette, oftewel: hoe gedraag je je op het Internet.
Maar wat ik nog veel onfatsoenlijker vind, is het het feit dat je 4 hele uren nadat je vraag nog niet is beantwoord, al begint te brullen.
Ik zit niet op dit forum om ongeduldige jongetjes van 15 tevreden te stellen.
Daarom heb ik je vriendelijk gevraagd je fatsoen eens te houden en zélf eens wat op te zoeken op Internet.
En waarom denk je dat ik je af heb geraden om meteen met de Mighty Servant te beginnen?
Waarom denk je dat ik de opmerkingen uit het begin van dit topic heb gemaakt?
Omdat ik veel vaker jongens van jouw leeftijd aan een of ander groot project zie beginnen, en op een bepaald moment wordt het héééél stil.
Waarom? Omdat ze het niet meer zien zitten.
Het project is te groot, te moeilijk of te duur. En dus hoor je dan: "Modelbouw is voor ouwe mannen die niks anders te doen hebben!"
En dat vind ik ontzettend jammer, want op die manier zijn we weer een jonge modelbouwer kwijt.
Modelbouw is geen kwestie van binnen 5 weken van een paar platen bij de Gamma vandaan een boot bouwen. Zelfs geen "simpele" LCM.
Modelbouw komt je niet aanwaaien, dat moet je leren. Door met iets simpels te beginnen. Tegenwoordig kan dat makkelijk met beginnersbouwpaketten: de Paula van Robbe of de Maris II zijn daar voorbeelden van.
Je hebt wat simpel gereedschap nodig, lijm, verf en een simpele afstandsbediening en daar kan je een leuk bootje van bouwen en ervaring mee opdoen. Ervaring die je later nodig hebt voor wanneer je grotere schepen wilt bouwen.
Over je laatste opmerkingen: wat goed is voor mij, bepaal ik zelf wel.
En dat je me wel kan schieten... Ach, kritiek krijgen is nooit leuk, maar om daar nu meteen iemand voor overhoop te willen schieten... Is dat niet wat overdreven? Bovendien: als je nog geen MAG van een .50 kan onderscheiden, vraag ik me af of het wel slim is om te willen schieten. Wie weet hou je de verkeerde kant vast...
Houd er rekening mee dat het scheepsmodelbouwwereldje erg klein is.
Vandaag of morgen komen we elkaar een keertje tegen (Dan zie ik plotseling een klomp of een LCM varen) en dan vraag ik me af of je op dezelfde manier tegen me praat als nu, veilig achter je computer in Ureterp. Ik denk het niet.