Dank voor de informatie ik zal het posten als ik het heb geprobeerd heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik vol gas geef met m`n Marder en ik zet mijn zender UIT treed de failsafe in werking.
Ontvanger stuurt de GAS/REM servo naar VOL REMMEN.
Wat willen jullie dan met een killswitch doen?
Een SPEKTRUM DX2S heeft ook een failsafe .(zie blz 17 van je gebruiksaanwijzing).
Mvg Richard
Er schijnen in bigscale boten eenvoudige maar doeltreffende killswitches gebruikt te worden? Ik kan ze niet vinden? Een stukje elektronica hoeft toch niet zo duur te zijn?
Wat is een killswitch nou feitelijk? Niet meer dan een pulsgestuurd relais toch?
Dat ding wat ik op Ebay gevonden had, heeft een opto coppler om een scheiding naar je ontsteking te krijgen. Lijkt mij dus wel betrouwbaar? Maar de hamvraag is, heeft iemand ervaring met die killswitch in combi met een2 kanaals zender?
misschien kun je een instelbaar relais gebruiken en de failsafe van de zender. stel het relais in zodat deze bij stroomonderbreking afvalt en bij signaal storing op de failsafe van het gaskanaal afvalt. stel het relais en de failsafe dan wel zo in dat deze niet bediend kan worden bij het remmen.
Een Killerbee V2 schijnt met een 2 kanaals zender te werken, maar ook daarbij moet je de zender uit te zetten om de motor uitschakelen.