Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Menno, De regelaar voor dat motortje kwam van Hobbyking. Nog steeds blij mee. Bijzonder goede regeling in het laagtoerige bereik. Gr. Klaas.

Ja, dat regelaartje heb ik er ook bij.
Bevalt inderdaad goed.
Vele anderen vinden het ook een fijn ding, want hij staat regelmatig in back-order.
(Wat trouwens nooit lang duurt.)

Vraagje zijn er ook mensen die actief zijn in Reeuwijk of Gouda? Graag een privebericht omdat ik niet regelmatig hierop kijk.
Zou wel even willen weten, als ik voor een club naar Rotterdam centrum zou reizen vanuit Reeuwijk is niet echt handig.

Deze maatschappij URS is enkele jaren geleden ook overgenomen door het welbekende SMIT doch vaart nog steeds onder de naam URS .

Kleine of eigenlijk grote correctie :eek: Een 3 tal jaar geleden is dat allemaal overgenomen door het Spaanse Boluda en op dit moment van schrijven worden alle o.a. in de Antwerpse sector varende slepers hun naam aangepast, voor alle namen komt nu VB te staan (Vincent Boluda)

Dus bvb Union Jade is nu VB Jade enz..

Laatst bewerkt:
Kleine of eigenlijk grote correctie :eek: Een 3 tal jaar geleden is dat allemaal overgenomen door het Spaanse Boluda en op dit moment van schrijven worden alle o.a. in de Antwerpse sector varende slepers hun naam aangepast, voor alle namen komt nu VB te staan (Vincent Boluda)
Dat klopt helemaal , maar de post waarop U reageert dateert van 2020 , toen was de overname nog maar juist bekendgemaakt maar nog niet doorgevoerd .
Groetjes Ronny
www.mothvzw.be

Back