Iemand al evaring met de dl30

mooi man

Hé Rosé.

Ziet er niet verkeerd uit, zou maar proberen met een 16X8 en dan later naar 18X8/10.
Potjes weet Erik alles van, gewoon netjes vragen en dan komt ook dat wel goed.

Ger.

komen ze van RC Fan88 of van bij HC ?

ik heb de indruk dat HC meer geviseerd wordt door douane dan andere Hong Kong zendingen.

Staat er echt Tilson op de carburator ? dan is het pure chinese namaak want 3W gebruikt TILLOTSON carburatoren.

Er staat TILLOTSON op de carb. slijfvoutje of niet goed gekeken:mrgreen:

En ze van RC Fan88 waren ze veel goed koper als je member wordt 198 dollar

Mooie motor. En dat voor de prijs van zowat een OS55AX methanoller.

Wat is het gewicht kaal op de weegschaal? Zonder electronica?

De carburateur steekt zijwaards. Is deze 90 graden te draaien? Of is deze gefixeerd op deze stand?
In een Spitfire of P-40 Warhawk zou de carb uit komen te steken?

Heb zelf een Moki 22cc met uitlaatpoort en carburateur aan de achterzijde.
Motor weegt iets van 850 gram. Een solide montage van deze motor is lastig en doet z'n lichte gewicht bijna weer teniet aan het gewicht van een ophanging.

Laatst bewerkt:
Hé Rosé.

Ziet er niet verkeerd uit, zou maar proberen met een 16X8 en dan later naar 18X8/10.
Potjes weet Erik alles van, gewoon netjes vragen en dan komt ook dat wel goed.

Ger.

Ja maar de laatste rammelde wel heel er, :mrgreen: maar ja die had hij zelf niet gemaakt die andere twee voor de Beech wel :-D:-D

Ze zien er inderdaad niet verkeerd uit (in tegen deel zelfs)
succes ermee en hou ons op de hoogte

op die 3W28i van JetP staan nu ,20x6 menz op, en vroeger 20x8 Dynatrust geloof ik

Mooi deze motoren ze zien er zeker niet verkeerd uit, ik zou ze wel eens willen zien lopen, en waar zijn deze te koop

Mijn DL111 heeft er nu 15 liter op zitten ik moet zeggen nog steeds zo goed als de eerste run.

ik hoop dat deze net zo goed zijn !!!

Volgens de specs 20kg trek kracht, nou mij 2,8mtr en 12kg kist is echt een makkie

Bors, ook voor jou zie lees alles, het is al minstens 3 maal gezegd.

Ja, natuurlijk... maar dat houdt de spanning er juist in! :mrgreen:
Je hoeft maar wat in te tikken op JoepTjoep... en je hebt al weer beeld van iets...

Nou! Deze dan! Kan jij vast beter... maar ook dit motortje snort tevree
[media=youtube]9hsj4pvbujI[/media]

Nu is het wachten op een DLE20.... zou die ooit komen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje maar aan het geluid daar moeten ze toch wel wat aan doen, maar ja in de USA hebben ze daar nog geen probleem mee, lekker knetteren :mrgreen:
Maar hier moet ik er toch wel wat aan doen :D

Ik heb vandaag de motor laten lopen en met wat problemen met de brandstof, ik denk plakkende rubbers en of de flutter ventielen.
Maar toen deze liep liep deze zeker goed, hier en daar wat afstellen en met een 18x8 draaide deze rond de 8000 toeren, het stationair was nog wel aan de hoge kant 2200 maar dat zal nog wel beter worden.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de motor rechtop op de bok gezet heb en dat is naar mijn mening beter als deze op zijn kop hangt, ik zal dit nog proberen.

En wat het uitlaatpotje betref dat kan wel de vuil bak in:-D geeft zeer veel herrie,maar ja het is een open uitlaat.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik de motor rechtop op de bok gezet heb en dat is naar mijn mening beter als deze op zijn kop hangt, ik zal dit nog proberen.

Dat maakt geen klap uit bij een benzinemotor:) Mooi dat ie goed loopt, zou een kanshebbertje kunnen zijn voor 2 meter F3A....

rc fan 88

heb je misschien een linkje naar de site van rcfan88 ik kan er niets over vinden????
alvast bedankt:mrgreen:

of je doet de moeite om heel het draadje door te lezen en dan zie je dat dit al een paar keer gepasseerd is vanaf post 30. Het forum is er niet voor jou alleen.

Back