Hsp backwash pro kopen of niet ?

Goedendag allemaal ik zit dus met een dilemma .ik wil al heel lang een nitrobuggy aanschaffen . Maar kan niet kiezeb nou wil ik heel graag de backwash pro omdat hij sow mooi is en voll allu voor maar 240eutjes. Alleen kan ik nergens spare parts vinden op het net iemand mischien info over de backwash .
Of zou ik beter een andere moeten halen ik he wel al wat verstand van nitro en offrd wil een goeie snelle auto met 2speed en 4wd en nitro liefst ook full allu .
Hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
Mvg ricardo

geef 20-30 euro meer uit, en je hebt een betere auto, bijvoorbeeld een lrp rebel

maar zoek maar eens op dit forum, er is al meer dan genoeg over geschreven.

backwash

ik heb de auto zelf ook en het was ook mijn eerste auto.
ik vind het een hele fijne auto om mee te beginnen en ik zou hem zeker aanraden onderdelen bestelde ik altijd via ebay en koste helemaal niets een compleet midden diff 10 euro maar dan moet je wel een weekje of twee wachten dan heb je het in huis maar veel bestellen hoeft niet want het is gewoon een hele sterke auto ik zou hem kopen erg veel plezier van gehad

250 is wel egt de max wat ik wil uitgeven het is bedoelt puur voor de hobby wil alleen dat ei mooi is :p 4wd is en 2speed en dat hij een gangetje of 75 gaat maar als jullie zeggen dat de backwash slecht is .
Waarom is plastic beter voor offroad ??
Ik wordt gewoon geil van al dat mooie bluaw en chroome pijp :p
Bedabkt voor de reacties gr

alu buigt en komt niet meer terug in oorspronkelijke vorm bij een crash
plastic buigt en komt weer terug tenzij de kracht te groot is, dan breekt het
overigens is een 2speed met offroad ook niet altijd gewenst
deze kan als de auto iets loskomt van de grond al ongewenst gaan schakelen

ik zou me toch maar ff wat meer inlezen gezien de redenen om deze auto te kopen :)

Hehehe ja ik weet wel wat maar beb nog lang geen pro ben meer van de onnroad maar wil toch egt overstapen naar nitrobuggy mja kan gewoon niet kiezen omdat een buggy helemaal van plastik trekt mij niet maarja jullie weten het beter als mij waar zou ik voor moeten gaan rond de 250 voor een 4wd buggy die knalt als een gek :p

Bij PKRacing:
Ansmann Virus 2.0 3,5CC RTR €279,95

Waarom per se een alu auto?
Op de lange termijn zul je m.i. meer plezier hebben van een buggy met plastic delen dan een volledig uit aluminium
Zeker als je ermee gaat bashen

Dan ga ik toch maar kiezeb voor plastic
Ik vindt alu gewoon sow gaaf maar nu ik er sow over nadenk heb je wel gelijk over dat buigen
Zal wel effe die ansaman virus bekijken

Goedendag allemaal ik zit dus met een dilemma .ik wil al heel lang een nitrobuggy aanschaffen . Maar kan niet kiezeb nou wil ik heel graag de backwash pro omdat hij sow mooi is en voll allu voor maar 240eutjes. Alleen kan ik nergens spare parts vinden op het net iemand mischien info over de backwash .
Of zou ik beter een andere moeten halen ik he wel al wat verstand van nitro en offrd wil een goeie snelle auto met 2speed en 4wd en nitro liefst ook full allu .
Hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
Mvg ricardo

En dan heb je hem gekocht bij een wazige internetshop en dan?
De support van dergelijke shops is minimaal en er even langs gaan is vaak onmogelijk.

Wees slim, loop gewoon eens langs een winkel, met een 60 euro erbij heb je een budget waar je echt wel wat mee kunt.

en kijk ook even op nitro afdeling.
daar staan en komen ook leuke en goedkope buggy's voorbij.
waavan de kwaliteit erg goed is.
dus eerst even goed zoeken en dan veel youtube en google gebruiken.
dan kun je erg veel info vinden.
als een auto goed is kom je veel foto's tegen van mensen die hem ook hebben.
anders kom je alleen maar foto's tegen van de winkels.

een voorbeeld. de asso sc10. via google>afbeldingen

hpi trophy buggy 3.5 - Google zoeken

en via google. de backwash pro

hpi trophy buggy 3.5 - Google zoeken

alleen de blauwe tekst klopt niet.
dus lekker zoeken, en zoek een bekend merk.

gr Sander.

Zal ik zeker doen bedankt voor al de snelle reacties ik ga de backwash nu seker niet kopen denk dat ik toch voor een hpi ga dan .
het liefste natuurlijk tamiya mja ik ga denk maar effe langs bij een van de rc winkels

Back