HPI WR8 flux rally topic

Ik denk dat de meeste winkels/webshops dat geen enkel probleem vinden hoor ;). Bij PK kan de voorraad info ook wat onduidelijk zijn, dus kan prima zijn dat je daar wat duidelijkheid over wilt. Kunnen ze waarschijnlijk ook in 1x voor je zien.

Ze werken de info toch altijd pas om 17:00-18:00 bij? of is dat veranderd? Kan het niet zien momenteel want de site werkt hier niet.

Denk nu niet als je om 11:00 uur besteld het er gelijk bijstaat na 12:00 uur . Gewoon bellen en je weet het .

Grote kans dat pas vanavond rond 20:00 uur de info is bijgewerkt .

Lol! Das ook toevallig.. ligt ineens de website eruit...

Had trouwens gisteravond al vernomen dat alles op voorrad is. Dus hopelijk is het al verstuurd! :)

Dat ga je wel als je hem als grasmaaier gebruikt hahahaha
yna5unum.jpg

yna5unum.jpg

Lekker bezig!
Even de stofzuiger en een kwastje er over heen.
De body spoel ik de laatste tijd even af onder de douchekop.
Deed ik eerst met een natte doek maar dan smeer te toch vaak t vuil "onder de stickers"

Groet

Pfff , die paar sprietjes :?:, dan heb je zeker met de ken block bandjes gereden , want die hebben op gras no grip :razz:, pas als je een kilo aan zand , steentjes e.d extra meezeult , ja dan ben je een stofzuigert :lol:
Maar niet miepen hé, tis een rally auto , geen asfalt plakker :mrgreen:
Waarom dat stuk ferro op de motor ?,te snel warme motor op 3s?

nee hij word niet te warm, maar ik dacht baad het niet dan schaad het ook niet.
Je hoort mij ook niet miepen hoor:D
Nee was niet met de kb banden, ik had ook nog een setje zachtere banden met zwarte velg besteld hahahaha

Inmiddels weer brand schoon door het compressortje en wat borstels

nee hij word niet te warm, maar ik dacht baad het niet dan schaad het ook niet.
Je hoort mij ook niet miepen hoor:D
Nee was niet met de kb banden, ik had ook nog een setje zachtere banden met zwarte velg besteld hahahaha

Inmiddels weer brand schoon door het compressortje en wat borstels

Kijk beetje onderhoud , is altijd goed , ennuh geen babydoekjes ?

Als je een lader aanschaft kijk dan ook hoeveel vermogen deze heeft. Meeste laders in de klasse van de imax b6ac hebben een vermogen van 50-80Watt. Dit is voldoende voor een 2S pakket op te laden op 5Ampere (P=U*I, P=8.4V(4.2V/cell is max. spanning) * 5A, P=42Watt). Ga je bijvoorbeeld een 3S op een 50Watt lader willen opladen gaat dat niet lukken om op 5A te laden, namelijk: P=U*I, P=12.6*5, P= 63Watt. Dit terwijl de lader maar 50Watt kan leveren, dus een lader van 50Watt die 3S wil laden zou ongeveer maar met een stroom van rond de 3,7~3.8A kunnen laden.

Nee ook nog niet, ik had nog doekjes over van de fg monster truck.
Die namen ook heel goed vet en rotzooi op.
Maar baby doekjes zullen zeker goedkoper zijn;)

Als je een lader aanschaft kijk dan ook hoeveel vermogen deze heeft. Meeste laders in de klasse van de imax b6ac hebben een vermogen van 50-80Watt. Dit is voldoende voor een 2S pakket op te laden op 5Ampere (P=U*I, P=8.4V(4.2V/cell is max. spanning) * 5A, P=42Watt). Ga je bijvoorbeeld een 3S op een 50Watt lader willen opladen gaat dat niet lukken om op 5A te laden, namelijk: P=U*I, P=12.6*5, P= 63Watt. Dit terwijl de lader maar 50Watt kan leveren, dus een lader van 50Watt die 3S wil laden zou ongeveer maar met een stroom van rond de 3,7~3.8A kunnen laden.

"P=U*I, P=8.4V(4.2V/cell is max. spanning)"

Volgens mij is U=8.4V max. :cool:

Dus P=8.4V*5A = 42W

Back