HPI WR8 flux rally topic

Die lijkt mij prima passen! Waar hem dan nou die 23 euro prijsverschil in zit, geen idee? De duurdere kap heeft wel een gat in de voorruit. Misschien is dat dan de nitro versie en dit de electro. Is er verschil in kwaliteit tussen die twee? Geen idee.

Als er een gat in de voorruit zit, dan is dat inderdaad de NITRO versie.

Maar kan me niet voorstellen dat dat extra kosten met zich meebrengt...
Heb ik mensen nu op een idee gebracht? :p:cool::D:bye:
 
Bodies zijn zojuist verzonden vanuit Canada!! Jeeeeeeej! :)

Eens kijken hoe lang het gaat duren...

Reken maar op 4 weken , 1-2weken transport , daarna 1-2 weken bij douane , dan komt er een formulier in de bus waarop je de waarde moet aangeven , dit weer retourneren ect . Tenzij het er door heen glipt , maar die kans is klein .
 
Ik heb in het verleden heel wat besteld voor de helicopter, maar 1x het geluk gehad dat de spullen door de douane kwamen
 
Even een klein beetje offtopic, omdat het over douane gaat..
Weten jullie of ze in de vakantie met meer vakantiekrachten oid ook pakjes uit de EU checken, of hoe dat gaat?
 
Volgens mij ligt het er een beetje aan uit welke landen die pakketjes komen, en of de afzender bekent is.
Zelf denk dat het ook nog steekproefs gewijs gaat.
Er is zelfs bij mij ooit eens de creditcard geblokkeerd geweest door de bank omdat de afzender op een zwarte lijst zou staan.
 
Uit de EU wordt niet in het kader van de BTW heffing of invoerheffingen gecontroleerd vanwege het verdrag van Schengen.

Als je dus iets uit de UK of duitsland ofzo besteld dan komt er geen douane heffing bovenop. Waar wel op gecontroleerd wordt, en dat steeksproefgewijs, is of de inhoud van het pakketje wel aan de regels voldoet die in nederland gelden (geen wapens, drugs etc)
 
Als er een gat in de voorruit zit, dan is dat inderdaad de NITRO versie.

Maar kan me niet voorstellen dat dat extra kosten met zich meebrengt...
Heb ik mensen nu op een idee gebracht? :p:cool::D:bye:

Ik zeg misschien, omdat de afbeelding niet altijd gelijk is aan het product dat wordt beschreven. Vooral bij kappen zie je soms de nitro versie van de kap ook bij de electro versie afgebeeld staan (en vice versa) en moet je het uit de beschrijving van het product opmaken om welke versie het gaat.

Wat wel duidelijk is, is dat het om een ander artikel nummer gaat. Op de hpi site heb ik inmiddels gezien dat het inderdaad om het nummer van de nitro kap gaat bij de duurste van de twee kappen.

Ik las ergens in een amerikaans forum dat er een verschil is in de dikte van het lexaan dat voor de nitro kappen wordt gebruikt. Dit zou dikker zijn en daardoor is de kap schijnbaar duurder.

Dat zou het verklaren.
 
Als er een gat in de voorruit zit, dan is dat inderdaad de NITRO versie.

Maar kan me niet voorstellen dat dat extra kosten met zich meebrengt...
Heb ik mensen nu op een idee gebracht? :p:cool::D:bye:

De kap met het gat in de voorruit is de nitro versie , echter is deze dikker dan de flux versie.
Het gat in de voorruit erger ik me niet aan, mede omdat er wat extra rijwind onder de kap komt .
 
Laatst bewerkt:
't dikkere materiaal zou voor 23 euro prijsverschil zorgen? :lol: Ga er maar van uit dat het gat in de voorruit HPI meer kost om te maken dan ze de inkoop van een iets dikker stukje lexaan kost.
 
Wat zijn de kosten voor invoeren eigenlijk?

Is dat een bepaald percentage van het bedrag, of is dat altijd een vast bedrag? Ik neem aan het eerste...
 
Kortom, het loont nog steeds niet om buiten de eu te bestellen :mad:

Nou, inderdaad zeg... Is wel echt een hoop extra wat je moet betalen...
T is dat ik daar geen ervaring mee heb, anders had ik misschien nog even verder gekeken.

Maar goed, eerst maar eens kijken of het allemaal wel aankomt. In one piece..... :D
 
Daarom , wil ik wel eens weten wat de kwaliteit is van die kappen ,denk dat het prijs verschil tussen een orginele HPI en deze niet veel is , en als dat de dikte van de kap dan ook hetzelfde of dikker is dan de nitro kap , is het misschien de moeite waard .....
:|
 
hmja, als ze het waard zijn, moet je misschien de extra kosten gewoon betalen.
Als ze mooier zijn dan de originele kap, waarom niet?
 
Ach, zo zie ik het ook, of ik nu 3 tientjes extra moet betalen of niet, het is toch wel een dure hobby, maar zeker ook de moeite waard.
En ik heb een WR8 met originele kappen straks! :D :D :D
 
ook wel een leuk kapje:

header_image.jpg


#111224 Ken Block 2013 GRC Micro RS4 RTR With Ford Fiesta H.F.H.V. Body

alleen jammer dat hij zo klein is... :rolleyes:
 
Back
Top