ja maar dan hebben we het over een 1/10 2wd auto tegenover een 1/8 4wd truggie
hmmmm
hmmmm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kijkend naar de bullet flux modellen, vraag ik me wel af of deze motoren wel genoeg kracht hebben...
Misschien zit er in de Bullet flux wel een 60A / 8,5 turns setje en geen 35A / 9 turns, die eerste heb ik namelijk ook in mijn Robitronic zitten en dat is echt een bommetje...op 2S, ik zou niet willen weten hoe hard die loopt op 3S.
let wel op he , HPI laat de producten niet voor als ze zijn maar verbeterd ze aanzienlijk (zoals in de bullet flux) , ze doen dat met hobbywing zodat ze toch goede motor setjes hebben maar tegen een verhoudingsgewijze lage prijs hun auto's kunnen verkopen. In de vorza en de savage flux zitten nog die erg dure sets die ze niet zelf hebben veranderd maar die zijn wel een stuk duurder.
Als je met een 150A ESC, met 4S LiPo's en een 3000 KV motor rijdt heb je echt voldoende power op een 1:8 truggy, geen enkel probleem.
de motor is 1965 kv![]()
ik had een mailtje van rcracingtwente gehad waarin hij zei dat ze hem volgende maand verwachten.
nog even iets voor erbij , KV betekend iets als RPM per volt bijvoorbeeld :
1965KV op een 2s lipo á 7,4v => 1965 x 7,4 = 14541 RPM
1965KV op een 4s lipo á 14,8v => 1965 x 7,4 = 29082 RPM <--- neem aan dat je 1965 x 14,8 bedoeld)
Toch ?