HPI rallyauto Ford Fiesta 1:18 Ken Block

779000_LB_00_FB.EPS_1000.jpg

HPI Racing Ford Fiesta Ken Block 1:18 modelauto elektrisch straatmodel 4WD R2R 2.4 GHz in de Conrad online shop

Vandaag geeft Conrad 10% korting op alles, nu betaal je € 152,= voor dit model inclusief bezorging.

Vanaf 27-11-2013 is hij leverbaar, ik heb er maar een besteld want voor deze is er nog wel een plekje in de hobby kamer te vinden.;)

Jan

Laatst bewerkt:
Heb deze bij Conrad 19 november besteld en zou 27 november leverbaar zijn, nu staat er op de site van Conrad dat hij 7 februari 2014 pas leverbaar is:(

Dus ik baal hier wel van, maar waar is hij wel snel leverbaar?

Het ergste vind ik dat Conrad je niet op de hoogte stelt van de gewijzigde leverdatum :rolleyes:

Jan

Het is een normale Micro RS4 waar 180 en 300 formaat motoren in passen (300 met een optionele motorplaat). Ja, die motoren ziujn ook in brushless...
Er zijn zelfs 540 conversiekitjes geweest en ik heb een 480 conversiekit.

De acu zit aan een houder geplakt, daar is van alles voor te vinden.

Ik heb wel interesse in die auto en zou hem graag als driftauto gebruiken.
Enig idee waar je driftbanden voor een rs4 kan kopen?

HPI had ook een driftversie en zijn er daarvan driftbanden te bestellen....

Ik heb zelf ook wel interesse in de drift versie (met de mustang body), maar ik vind iets verwarrend; deze autootjes zijn beide inneens in een aantal shops in NL te krijgen, maar het zijn eigenlijk oude modellen toch? Zoals Roelof al aangeeft zijn dit gewoon Micro RS4 wagentjes. Zullen de onderdelen nu wel of niet goed leverbaar zijn met oog op de leeftijd van dit model? De kitversie is bijvoorbeeld volgens mij nergens leverbaar...

Ze zouden ze idd als roller moeten verkopen. Vind ik trouwens van elke auto...
Kost de mensen onnodig geld.
Of doen zoals o.a. Traxxas en zowel brushed als brushless verkopen.

Zit er nu eigenlijk een 380 motor of een 180 motor in? Op PK Raving staat bijvoorbeeld op de foto met tekst dat er een 180 motor in zit, maar in de tekst van PK Racing staat dat het een 380 is. Ook lees ik op de site van HPI dat deze nieuwe een 180 motor lijken te hebben, maar de oude modellen hadden wel een 380 motor.

Als er een 180 motor in zit kun je er dan gewoon een 380 inzetten of is er dan meer voor nodig? En belangrijker; hetgeen er voor nodig is, is dat ook nu te koop?

Geen van de HPI komt standaard met een 300 motor (een 380 is een 400 formaat en heeft nooit standaard een montageplaat gekend). Voor het monteren van een 300 motor moet je ook een andere plaat hebben, deze zijn wel optioneel te koop en ook vrij makkelijk zelf te maken.

Afhankelijk wat je er mee doet is de 180 voor in huis of op kleine 1:18/1:24 baantjes snel genoeg.

OK guys, helder, thx!
Ja, 180 zal voorlopig meer dan genoeg zijn. Was meer een "wat als ik in de toekomst NOG harder wil" vraag ;)

Is niemand nog de trotse eigenaar van deze Ken Block Fiesta?

Als het goed gaat krijg ik hem volgende week van Conrad binnen.

Nu nog een setje velgen met driftbanden regelen bij PK racing, de laatste keer toen ik keek waren de banden niet op voorraad, en de velgen worden zoals ik begrijp per drie setjes van 4 en 3 modellen verkocht.

Jan

nee,

wel gezien en gevoeld :)

Leuk karretje , echter minder is de bodemvrijheid , tuurlijk is 1/18 maar toch, zeker voor beetje tuin rag werk ,is hij te laag en te klein .

Kortom links laten liggen voor mij,

Ja! Ik krijg hem vandaag binnen. Zal voornamelijk in het begin alleen voor binnen zijn ivm weer en dan is de bodemvrijheid geen probleem. Ik heb bovendien de drifter, die moet natuurlijk wel laag :D

Back