Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je zal iets meer moeten vertellen...
Over het algemeen kan je zeggen dat hoogte- en rolroeren neutraal moeten staan als je sticks en servo's in de middenpositie staan... maar er zijn wel uitzonderingen.
Wat heb je voor toestel? Fotootje?
...of bedoel je hoe je de neutraalstand moet bijstellen?
Het bereik van de uitslag kan je variëren door een gaatje op de servo- of de roerhevel te kiezen dat verder of minder ver van het draaipunt af zit.
Voor grotere uitslag: bij de servo verder naar buiten aanhaken, op de roerhevel verder naar binnen.
Voor kleinere uitslag: bij de servo naar binnen, op de roerhevel naar buiten.
Verder kan je op de meeste zenders het bereik van de servo's regelen.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies snap wat je bedoelt met "zonder servo"... bedoel je wat ik hierboven heb uitgelegd? Want er valt niet veel af te stellen "zonder servo"...
hallo Alexzzz.
je weet wel welke de extra 300 de leki (forum servo's??)
ik bedoel er schijnt een apperaatje te zijn die je op de vleugel zet een soort graden boog
om de uitslag gelijk te krijgen en heeft iemand zoiets zelf gemaakt
Kijk nou wordt het een stuk duidelijker dan in je eerste post...
Is mij meteen ook duidelijk dat ik je niet kan helpen. (Ik heb er wel eens een maatlatje bij gegouden maar dat is dan ook alles...)