Hong-Nor SCRT10 TOPIC

@rc-muppet ik rij met een pro4 4600kv en rx8 esc en moet zeggen hij rijd zeer soepel en veel snelheid op parcour op 2 cel accu.
heb wel een power cap moeten steken want mijn servo begon raar te doen.

Proline Wielen

Nu heb ik een paar Proline wielen gemonteerd, maar er zit wat speling op. Bekend probleem? Ik heb er een paar ringetjes tussen de moeren en de wielen gedaan, maar dat is niet de meest mooie oplossing. Andere suggesties?

Gewoon de standaard hubs. Het moertje gaat er net niet ver genoeg(schroefdraad houdt op op de hub) op om de velg klem te zetten tussen de meenemer en de moer. Ik heb nog wel een paar nieuwe meenemers liggen. Misschien zijn die iets uitgesleten oid.

Foto

Hier even een foto van mijn auto. Achter alu wielhubs en cvd assen. T-bone is besteld. Mocht iemand nog alu wielhubs en casterblokken voor voor hebben, dan houdt ik mij aanbevolen.

Als het een keer schikt, probeer ik een keer naar Vlijmen of Bergschehoek te komen

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de winter is indoor Haarlem ook een goede optie. Ben daar van het weekend geweest. Mooie baan ook voor sc. Een aanrader.

Hoe bedoel je Gies? Dit gaat de hele tijd al over de HN scrt10...

Ik vind het echt wel meevallen hoor met de zwakte van de draagarmen... rij er nu al dik anderhalf jaar mee en heb welgeteld 1 draagarmpje kapot gereden en dat was ook nog eens een gevalletje "eigen schuld dikke bult"

Als ik het zo hoor, geven de draagarmen op de baan weinig problemen. Maar op het veld voor de deur met een schansje rij je vrij makkelijk iets kapot(ook eigen schuld, dikke bult, maar wel leuk op zijn tijd). Bij een Slash of een Losi heb ik daar geen last van, zeker niet met RPM draagarmen

Sorry ik bedoelde de NEXX10 = SCRT10 met verbeterde voorkant (okok de draagarmen), verwarrend ik weet het.

Back