Momenteel 3, als ik de speelgoedwagentjes van 13 euro van de actie bij de lokale Shell stations hier niet meetel.
- Kyosho Optima Mid: Momenteel meer pronkstuk, er zitten zoveel upgrades op dat ik er nauwelijks meer mee durf te rijden. Bovendien ben ik de bijbehorende FM zender op het moment nog kwijt.
- Marui Ninja: Vandaag uit de mottenballen gehaald, en bleek nog goed te rijden ondanks de leeftijd. Vrijwel stock gehouden met als enige aanpassingen kogellagers in de wielblokken, ipv die rotte nylonlagers die na een paar ritten al bijna ovaal uitgesleten waren. En een upgrade motor van Conrad, geen idee welke precies, zal nu wel niet meer leverbaar zijn, want die is ook van dezelfde periode als de Ninja. Gaat in combinatie met een Sanyo SCRC 1900 stick pack van PK-racing (ook nog uit dezelfde periode maar heeft de jarenlange "winterslaap" overleefd) nog als de brandweer.
- Kyosho 2 WD (naam is me even ontschoten, uit dezelfde generatie als de eerste Lazer buggy): Aangeschaft omdat 2 WD ook zijn charme heeft, lekker driften etc. maar alleen gebouwd, en wacht nog op electronica. Kreeg tegen die tijd andere interesses.