Weer een nieuwe aanwinst: 4x4x4, 2 brushed motors en een hoop chrome!
Nu heb ik de electro en de nitro verzie. Deze electro koste me 70 euro en is in zeer goede staat. Op ebay ben je voor een electro USA 1 in deze staat al snel over de 250 euro kwijt. Binnekort gooi ik er messchien een nieuw frisser setje USA-1 decals op want ik heb het ontwerp toch nog klaar staan om nog wat setjes op vinyl te laten drukken. Dan ziet ie er weer als nieuw uit.
Totale lijst wagens:
Kyosho USA-1 Nitro mint condition zgan met ouwe eind jaren 80 OSMax blok
Kyosho USA-1 Nitro hersteld in nieuwstaat met 9 poorts picco
Kyosho USA-1 Nitro hersteld tot nieuwstaat zonder motor
Kyosho USA-1 Nitro gebruikte staat met nieuwe Kyosho .21 inferno blokje 'word ook hersteld tot nieuwstaat'
Kyosho USA-1 Nitro gebruikte staat met ook een gebruikt OSmax blokje.
Kyosho USA-1 Electro in goede staat, word weer hersteld in nieuwstaat
Kyosho Giga Crusher ZGAN
Kyosho Mega force hersteld tot zgan
Kyosho Madforce
Kyosho Tracker
Carson Black Phantom
Tamiya King Blackfoot gebruikt uit mijn jeugd
Tamiya King blackfoot zgan
Tamiya Terra Crusher rood
Tamiya Terra crusher blauw
Tamiya terra crusher modded
HPI RS4
Kyosho pure ten gebruikt
Kyosho pure ten nieuw
onbekende 2 speed onroad 1/10 wagentje
Serpent impact zgan met heel erg zeldzame nieuwe NASCAR kap uit 1992 met Days of thunder decals.. moet nog gespoten worden en zit nog nieuw in seal.
Kyosho 1/8 buggy modded met picco P7
1/10 reely raptor lolwut.. jep kon t niet laten voor 4 tientjes en het is een geinig wagentje.
1/8 HSP nokier zgan modded.
1/5 racemotor van Tamiya ofzo electro.
Over de USA-1's
'sommige hiervan worden messchien op ebay geveild in de toekomst' kon er aan een hoop komen via iemand die ze kwijt wilde dus ja kon het niet laten. Ze hebben in elk geval genoeg waarden om er altijd profeit van te hebben maar tot nu vind ik ze te mooi om afstand van te doen.