Hoeveel B/C vliegers komend jaar

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Ik zou graag eens komen kijken en wat meer uitleg krijgen tijdens zo'n wedstijd. Bijv. aankomende keer in Oss. Zijn daar faciliteiten voor? Of zou iemand met me af willen spreken?

Hoi Rwijnhof,

op de B/C wedstrijden zijn er genoeg enthousiastelingen die je tussendoor graag het een het ander uitleggen. Kom gewoon eens langs! ;)

Er zijn geen echte "F3A introductiedagen", maar wel kun je naar de jurycursus komen (Zondag 11 april, van 11:00 tot 15:00). Valt erg aan te raden!
Eventueel kun je je aanmelden als schrijver. De schrijver noteert de punten die het jurylid toekend aan een bepaald figuur. Dat lijkt misschien een hondenbaantje, maar het is wel erg leerzaam! :)

Succes met de bouw van je kist!

Groet,

Julius

Laatst bewerkt:
Rwijnhof, ik ben zelf ook nieuw in het F3A wereldje. Er vliegen een aantal mensen bij ons op de club F3A en alleen het kijken naar hun trainingsvluchten is al erg leerzaam. Zeker als je er naast mag staan en de figuren worden uitgelegd.
Ik heb het F3A-C programma uitgeprint en ga daar binnenkort zelf mee aan de slag. Als je een doel hebt tijdens het vliegen, dan leer je ontzettend snel. Ook ga ik kijken bij een aantal F3A wedstrijden. Om te kijken hoe het er aan toe gaat en mee te kijken en aanmoedigen natuurlijk!

Iemand nog aanvullingen/wijzigingen op deze lijst?

C klasse
01 Wim Parmentier, MissWind, Angel 50
02 Martin Vening, MissWind, Angel 50
03 Oswalt Lieberwert, Angel 50
04 Wilfred Vogelenzang de Jong
05 Meer, van der;Ralph
06 Binder;Bas
07 Wierda;Niek
08 Winter, de;Henk
09 Petersen;Wim
10 Ormel;Henk
11 Osenga;Frans
12 Stappen, v.d;Ad
13 Swart;Willie
14 Nico .....?

B klasse
01 Bram Dees, Adrenelin
02 Ruben Jonker, Derwisj-E
03 Harry Wever, Angel 50
04 Zegers ;Johan
05 Broeksteeg;Mark
06 Mooren, van der;Bert
07 Selten;Harry
08 Blokland;Alexander E-Evolution
09 Riele, te;Nando
10 Hartog, den;Jan
11 Hoogeveen;Patrick
12 Veneberg;Josien
13 Schijndel van;Harry
14 Tubee;Tom
15 Hooijschuur;Erik
16 Wagenaar;Volkert
17 Held;Maarten
18 Kroes;Ruud
19 Janssen;Robin
20 Dinkla;Mart
21 Monchen;Julius
22 Winfried de Vries

A klasse
01 Henri Zikken, WindSPro110
02 Roy Oostema, Spark
03 Hans Meij, Gaudius
04 Fred De Wit, Osmose
05 Wijk van,;Richard
06 Kolks;Johannes
07 Meerkerk;Ferry
08 Vliet van;Jan
09 Jochems;Erik
10 Heemskerk;Ed
11 Vecht, van der;Derk
12 Verkerke;Job
13 Schrichte;Sjoerd
14 Berendse ;Haijo
15 Bert vd Vecht
16 Danny v. Vliet

Laatst bewerkt:
Officieel is er geen maximum, maar zoals je eerder in dit topic hebt kunnen lezen, geeft een (te) groot aantal deelnemers ook de nodige problemen.... (max. 2 vliegrondes)

Klopt, gelukkig neemt het aantal electrovliegers toe, dan scheelt dat weer start-tijd:) (benzine is natuurlijk ook prima, start ook gegarandeerd)

Perfect Erik. Als je maandag de C figuren meeneemt, dan gaan we eens kijken hoe ver je al komt nu:)

Ik ben trouwens van plan om in de B mee te gaan doen, om turnaround goed te kunnen oefenen voor de indoor. Dus ik sta nog verkeerd in jouw lijstje.

Back