Die homewizzard accu is een mooi product plug en play en veel veiligheids functies daar betaal je ook voor.
Ik zou een zelfbouw accu nooi maar dan ook nooit in mijn huis willen hebben ook geen lifepo4.
Mijn vorige huis is afgebrand door een lipo en daar was niet eens aan gekuntseld gewoon een 6s 5000 pakket, dat wil ik niet nog een keer mee maken.
Hij staat nu in een schuurtje en de uiteindelijke accu komt een een blokhutje helemaal achter in de tuin.
Vandaag kom ik op onveer 30% verlies maar ik denk dat de accu niet helemaal vol was. Ben benieuwd morgen.
De accu is 48V 30Ah dus dat is 1,53Kwh Er is 1,1 uit gekomen vandaag volgens de tussenstekker van Homewizzard en verassend genoeg geeft de micro omvormer dat ook precies aan in de app.
De Goodwe omvormers die aan mijn panelen zitten geven alle 4 te veel aan ten opzichte van de Homewizzard meters die zijn geijkt voor afrekening dus dat vertrouw ik meer.
Voor het afschakelen van je omvormer kan je even in de instellingen kijken of hij niet perongeluk op een ander land staat ingesteld met andere afschakelregels.
En ik weet niet of je 1 of 3 fasen hebt, bij mij is er 1 fase structureel 10V hoger als de andere 2. Daarom de vier omvormers verdeeld over fase 2 en 3.