Hoe vaak ben jij al gecrashed??

Gewoon leuk om te weten wat de rest ervan bakt.

Misschien leuk om er bij te vermelden wat het meest kapot en wat het je kost.

Ik trap af:
Met honeybee fp keer of 20?:p
Heeft me weinig gekost telkens, en het waren veelal de push rods.

De trex 450 is inmiddels 1 keer gecrashed.
Beetje de standaard dingen als de asjes bladen tailboom etc kapot. Schade kosten vallen (nu) enorm mee.

Wat zeggen jullie?:yes:
 
Hmmm, Walkera dragonfly 100+ keer :rolleyes: (heb ik ook al heel lang dusss :p) en de walkera Lama Co-axial 2 keer (bladen schoven in elkaar :o)

Gr,
Jurjen
 
Mhhh lollig!, :D
Start op 01.2007
- 2x Walkera 60B Kosten gemiddeld 30€
Van alles kapot, geen idee meer wat ;)
- 2x Minititan, kosten gemiddeld 50€ per crash
Hoofdas, bladen, flybar, staartas, tailbox asje, tandwielen....
- 2x Protos500 crash, 1x 130€ en 1x bijna 200€
Relatief Harde crashes, gevalletje uitgraven zeg maar (3D stuurfoutjes ;) )
- 2x Trex700N (meer ruwe landingen i.p.v. crashes) kosten gem. 50€
1x met de tail in de grond bij een tailslide, staartbladen en tail gearsetje.
1x swashservo kapot in vlucht, heel neergezet, tailgearsetje.

Groetjes,
Eric
 
Laatst bewerkt:
lol ik heb dit weekend en vandaag ong 4 heli falcons late crashe alle 4 naar de zak pfff :p maja morgen nog een poging
 
Piccolo v2, ontelbaar...
Meestal geen schade,soms sloeg hij de staart doormidden

Trex 450, 1 keer door kapotte servo
Servo's vervangen,tt,staartboom, hoofd en staartbladen, alle lagers

Trex 250, dikke hunt op alle drie de assen tijdens het afstellen van de 3g
Schade: landingsgestel

Mcpx, teveel wind en toch rolls proberen te maken
Schade: mn ego
 
Misschien ook leuk hoe je gecrashed bent?

Met mijn HK450V2 , tegen bloempot (hoezo hier kan ik best vliegen - ruimtegebrek), kostte gelukkig maar een setje blades (glasvezel, dat spat ook nog zo leuk)

Verder nog geen noemenswaardige crashes gehad gelukkig *afkloppen*
 
Ik denk inmiddels een tiental keren met mijn mSR. Heb hem ook nog maar een week of zo :) Tot dusver nog geen schade gehad. Hij kan een stootje hebben, maar ik ben ook voorzichtig ermee.
 
Ehm:
KDS 450 nu 100 accu's gevlogen - 0 Crashes
HK600 nu 20 accu's gevlogen - 0 Crashes
MCP-X nu 50 accu's gevlogen - 0 Crashes


Saai he :)
 
6x met mn 550s sinds juli 2010......... waarvan 3 een stuurfout.
heb een 250 ook nog n keer geprakt(na een tail superwag) en een 450 V2 een keer of 4 geprakt vorig jaar..
 
Met de ne solo pro stuk of 30 keer 1 rx naar de knoppen en mainshaft ( 30 euro).
Walkera uflys 1 keer, lg skid, gear stript, main blades, flybar (50 euro).
Dit tot nu toe.
 
met een blade 120 sr over het huis gevlogen waarna men zender er mee op hield.

niks meer van over....
 
Ah, eindelijk eens een topic waar ik een positieve bijdrage aan kan leveren ;)

Ik vlieg meestal op kantoortje van ca. 2,5m bij 3m vliegruimte:

mCX, mee leren vliegen, zo'n 50 maal, geen schade.
mSR schat ik zo'n 30 maal, kapotte staartrotor.
120SR zo'n 15 maal, geen schade.
CX3 zo'n 10 maal, paar kapotte blades.
 
Zal ik ook maar meedoen aangezien ik hier ook wel een steentje aan kan bijdragen:D

Nine eagles Solo Pro >50 gecrashed
Schade: landing skid, swashplate, canopy, tailrotor, receiver.

Ev0 180 SE Flybarless 3 x gecrahed
Schade; 2x tail blades, 2x maingear, 2x rotorblades, servo en receiver is nog niet zeker maar we houden goede moed, ligt nog even in de lappenmand te wachten tot de bestelling komt.

Mvg Peter
 
hmmm moet ik nu opbiechten:-)

in maart begonnen met een ufly (minus s).
nooit goed van de grond gekregen en al met al zo,n 40 euro aan onderdelen uitgegeven. (hij staat nu in de kast, en staat op lijst voor verkoop:-) ongeluksbrenger )

eind april een cb100 er bij aangeschaft en jawel , mijn eerste vluchtjes gemaakt! wel op dag 3 de soldeerbout al in handen voor een nieuwe tailmotor:sad: en laat ik het dan nog niet hebben over batterijhouder en landingsgestel.

nieuwe onderdelen voor cb´tje zijn onderweg en we gaan er binnenkort weer eens mee aan de slag.

inmiddels maar een nesp besteld in de hoop dat ik de kosten wat kan drukken hahah

grtz jom
 
Back
Top