Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk,[emoji16] dat lijkt idd zon kbar oid. Dan zou het idd meevallen, weet niet hoe je die instelt maar dan zou het zo maar ontvanger aansluiten kunnen zijn en vliegen..Volgens mij zie je op de foto al een FBL-controller zitten.
Je hebt gelijk,[emoji16] dat lijkt idd zon kbar oid. Dan zou het idd meevallen, weet niet hoe je die instelt maar dan zou het zo maar ontvanger aansluiten kunnen zijn en vliegen..
Iets wat ik persoonlijk nog als advies wil toevoegen aan een beginnende vlieger, iets waarmee ik waarschijnlijk andere heli vliegers mee op me dak krijg is dat je ook kan leren vliegen met een quad. Een quad zonder hulpmiddelen heeft toch wel wat weg van een heli. Een 250-300mm quad is goed zichtbaar en zonder FPV gear zijn die dingen voor 60-100euro gemakkelijk te bouwen. Voordeel hiervan is dat je kan crashen. Het is natuurlijk geen heli maar het lijkt er verdomd goed op. En oriëntaties leren met een crash machine is natuurlijk nooit slecht.