Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo allemaal wil graag zelf een canard vliegtuig bouwen met brandstof aandrijving 7.5 8.5 cc maar kan er haast niks over vinden.
Heeft iemand ier van nog tekeningen liggen of bruibare tips? heb er al wel wat gelezen op het forum bedankt alvast voor de moeite.
groetjes Jeroen
Ik ken zo snel geen canard vliegtuigen (behalve die van de gebroeders Wright dan ), maar een canard vliegtuig werkt hetzelfde als een gewoon normaal vliegtuig. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat de canard vleugel ook lift geeft en daar dan ook rekening mee moet houden met je zwaartepunt.
Hier heb je gelijk de eerste wat een canard is.... ik heb hem zelf uitgeprint op A3 formaat en toen geheel zelf uitvergroot met een geodriehoek en lineaal.... je zou natuurlijk naar een printshop kunnen gaan ofzo en hem laten uitvergroten..
Ik ging voor mezelf uit van een 6.5 cc motor en berekende schatte zelf hoe groot de kist moest wezen! Ook de constructie heb ik geheel zelf ontworpen!
Nou Maarten dat ziet er allemaal veel belovend uit. Ben benieuwd naar het resultaat. Ben er nog niet meer mee verder gegaan heb mijn easysport gecrashed dus die krijgt even voorang Maar heb nu wel een beeld gekregen hoe het allemaal in mekaar steekt met zo'n ding. BEDANKT
groetjes Jeroen