Hoi Allemaal,
Ben ik weer, na zowat een jaar weg te zijn geweest!
Leuk hoor al die verschillende planckjes... Ik heb nog steeds mijn eerste!...
Maaaaar,ik heb er sinds vorig jaar september niet meer mee gevlogen, pas 22 juni jl. weer eens wat gevlogen tijdens een uitje met de muziekvereniging

Op een groot voetbalveld met alles bomen er omheen en in het midden pontificaal een vollybalnet

... Dat vraagt gewoon om onderdoor gevlogen te worden..
Man wat een lol

!! met 30 man publiek juichend achter mij als ik weer onder het net door vloog (yeah!!) en geland.. in het net! Nix geen schade vloog er zwevend in, motor uit.. (OOHHH! achter me) dat is wel kicken hoor LOL
Deze avond op een veldje in de buurt samen met mijn buurman gevlogen, ik had er echt weer lol in!.
De 1500Mah cheapo ebay lipootjes doen het nog wel, maar volgas beginnen ze gelijk te stotteren, eerste 4 minuten met 50% daarna even een korte pauze van een minuut (even kijken hoe de buurman met zijn minimag vliegt.. ook leuk!) daarna op 60% a 70% accu leeggevlogen zonder stotteren. Pas als ie bij minder dan 50% gaat stotteren verklaar ik de accu leeg. ik heb ze natuurlijk bijna een jaar niet gebruikt (wel vol weg gelegd), maar dit hadden ze toch eerst niet. Zojuist geladen en de eerste accu kon 980mA inproppen, die andere weet ik nog niet die hangt nu aan de lader. qua vliegtijd overigens geen klagen hoor, 15 minuten vind ik lang zat. Moeten de lipo's weer een beetje op gang komen? Is mijn prop te groot? (APC 5x7). Naja, ik kijk het wel even aan, misschien wordt het nog beter. De lipo's worden overigens niet echt warm of zo, gewoon handwarm zoals normaal, ze zijn ook niet bol, dus wat dt betreft alles ok.
oh de lader begint te piepen, ff kijken..... 771mA er in gekregen, die kan nog niet helemaal leeg geweest zijn.
groeten!
Marco