Ik ben met modelbouw begonnen met een elekro autotje. Heb er zo geen fotos meer van en ik zou niet meer weten wat voor merk het was... Het stelde in elk geval niet veel voor, veel te snel kapot
Een jaar of 3/4 (?) geleden op ten duur de modelbouw weer opgepakt door middel van 'Herleef de middeleeuwen, stap voor stap'.
Hier ben ik na een jaartje mee gestopt, omdat ik wat anders op het ook kreeg: Cybot. Een raar wagentje die je kan besturen, maar die ook vanuit zichzelf vanalles kan doen, op je stem kan reageren e.d...
Ik kan er op het moment eigen foto van vinden, maar deze zegt vast wel genoeg..
Ook deze heb ik nog niet helemaal afgemaakt ( er was zelfs nog niet eens duidelijk hoeveel afleveringen er nou echt zouden komen :roll: , dus daar ook maar weer mee gestopt)
Daarna ben ik zelf wel eens aan het knutselen geslagen met luciferstokje s..
En toen begonnen ze bij mij in de straat met van die kleine elektro bestuurbare autotjes.. Ook bij mij sloeg deze verslaving al snel aan, waarna het even sparen was voor een autotje..
En dan begint toch het hout virus weer toe te slaan, waardoor je daar maar weer mee begint te knutselen... Zagen schuren plakken schuren plamuren schuren enz enz..