De laatste onderdelen van het Upper Gun Deck, voordat het Quarter Deck bevestigd wordt.
De onderdelen die op het dek gelijmd worden, zoals de pilaren, trappalen en pomp, zet ik extra vast met een metalen pin dat in het onderdeel vastzit en door het dek heen steekt.
De Elm Tree Pump bestaat uit een paar onderdelen. Volgend de BB blijft de handel messing, maar op de Victory is deze van hout. Ik heb een 1mm noten rondhout in de lengte uitgeboord, over de messing handel gestoken, zijkanten vlak geschuurd en mat gelakt. Verder heb ik een wateruitloop gemaakt op de pomp.
Ongeverfd:
Geverfd (behalve de handel):
Dan een overzicht van het Upper Gun Deck, dat voor een groot deel aan het zicht onttrokken gaat worden door het Quarter Deck en de bijboten.
Ik hoop dat het de goedkeuring van Lord Nelson heeft

.
En wat detail opnames:
(Lelijk randje van het trapgat. Zie je in het echt niets van; lichtval denk ik). Verder heb ik kleine pinnetjes gelijmd in de trappalen van de Main Companionway Ladder. Dat maakt straks het monteren van de trapleuningen van bovenaf wat gemakkelijker.
Verder de touwen (leuningen en railing) vastgezet: zo strak mogelijk gezet, oogje vastgezet met 0,1mm touw, zodat het enigszins op een bekleedde oogsplits lijkt.