Hierbij mijn bijdrage aan het ModelbouwForum.nl Al enige tijd ben ik bezig met de bouw van het model HMS Victory, ik denk niet dat ik in detail hoef te treden over hoe, wie, wat, waar en wanneer over en van het schip, omdat er al zeer veel over geschreven en gepubliceerd is op dit forum. Ik wil met deze graag mijn vorderingen laten zien, vragen stellen, en of opmerkingen plaatsen. Opbouwende kritiek en of Adviezen en zijn natuurlijk ook welkom. Mijn doel is om haar met koper te beplaten en de kleurstelling te gebruiken waarvan wordt aangenomen dat het momenteel de juiste is.
Ik ben begonnen met 1 van de eerste boten van Victory's schip - de 34 ft (10,36 m) Launch, de grootste van de werkboten die ze droeg.

Alle spanten in elkaar gezet en haaks met lego en klemmen gelijmd.
Hierna begonnen aan de 1 laags beplanking waar ik nog mee bezig ben. De kanon poorten zijn al uit gesneden en afgewerkt.
Ik ben begonnen met 1 van de eerste boten van Victory's schip - de 34 ft (10,36 m) Launch, de grootste van de werkboten die ze droeg.

Alle spanten in elkaar gezet en haaks met lego en klemmen gelijmd.
Hierna begonnen aan de 1 laags beplanking waar ik nog mee bezig ben. De kanon poorten zijn al uit gesneden en afgewerkt.