pietsan
Forum veteraan
Ik heb de Diana gebouwd voor mijn broer, dus die beslissing is aan hem.Da's goed nieuws!
En ff een andere vraag; komt de Diana in een vitrine of glazen bak te staan of zo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de Diana gebouwd voor mijn broer, dus die beslissing is aan hem.Da's goed nieuws!
En ff een andere vraag; komt de Diana in een vitrine of glazen bak te staan of zo?
We wachten met spanning af Piet, zal best weer wel iets moois gaan wordenDus de fantasie molen maar even laten draaien en begonnen aan een standaard voor de Diana. Als het klaar is plaats ik hier wel een fotootje.
Of het mooi word Koos, dat laat ik maar in het midden omdat smaken nu eenmaal verschillen. Maar het word wel iets aparts, omdat de hele standaard word opgebouwd van bamboe latjes van 2x 5 mm die ik niet heb gebruikt voor de Soverein of the Seas. Zal volgende week denk ik pas klaar zijn omdat ik ook een dag bij mijn broer thuis moet werken voor de juiste maten want daar staat het model. Al het voorbereidende werk doe ik deze week hier thuis. En alhoewel heel anders dan op onderstaande foto, heb ik mijn inspiratie hier vandaan....We wachten met spanning af Piet, zal best weer wel iets moois gaan worden![]()
Dank Ward, is/was één van mijn mooiste verslagen, wel erg jammer dat er een heleboel foto's verloren zijn gegaan destijds met een verandering van dit forum. Het verslag wel iets beknopter word op mijn website nog wel compleet gemaakt als ik weer eens wat tijd over heb.amaai , heb het nu pas uw werk doorgenomen?, mooi zeer mooi
grt
Ward
En dat was ook mijn gedachten PeterEn jouw een beetje kennende zal er ook nog wel een draai van Piet aan komen, komt altijd goed.