HMS Agamemnon - Caldercraft - 1:64

Beste mede bouwers,

Hierbij wil ik jullie mededelen dat ik Robert een E-mail heb gestuurd met het verzoek om mijn account op dit forum te verwijderen en mijn bijdrage terug te storten op mijn rekening.
3 weken geleden heb ik een betaling gedaan en 2 E-mails gestuurd.
Tot op heden heb ik geen antwoord mogen ontvangen.
Ik vind dat onacceptabel.
Ik kan geen foto's plaatsen om mijn log up to date te houden en voor mij heeft het geen zin meer om hier nog langer te zijn.
Jammer maar 3 weken vind ik wel erg lang om te wachten.
Het spijt me dat ik deze beslissing heb moeten nemen.
Ik wens jullie heel veel bouw plezier en wil jullie nogmaals bedanken voor de heerlijke dag in Duizel.
Groeten,

Sjors

Ik vind dat ook nogal gortig. Ik ben blij dat ik weer met photobucket kan werken. M'n verbinding liep steeds vast op het moment dat ik een foto wilde uploaden. Bleek router kuren te zijn. Met photobucket zit je niet aan de 800 pixels vast en kan je meerdere uploads tegelijk doen. Hoef ik in ieder geval niet bovenstaande te ervaren. Jammer dat het zo moet lopen Sjors. Ik hoop dat het alsnog netjes afgehandeld wordt en dat je besluit te blijven.

Ik snap dit ook niet.
Kun je er donder op zeggen dat Mobbsie ook weg gaat.
Je kunt de foto's gewoon plaatsen via de MBF Foto upload.
Kun je zoveel plaatsen als je zelf wilt, dus theoretisch hoef je voor het aantal foto's niet eens "vriend van het forum" te worden.
En heb ik geen "Agamemnon" meer om af te kijken hoe het moet!!

Laatst bewerkt door een moderator:
vind het jammer van je beslissing Sjors

aangezien ik al jaren op meerder fora post heb ik mijn foto's onafhankelijk van een forum opgeslagen op Photobucket. dit heeft dan tevens het voordeel dat ik postings zo kan kopieren van het ene forum naar het andere zonder iedere keer de foto's bij een forum te uploaden.
het is maar waarvoor je kiest, maar het scheelt een hoop sores als ik zie hoe moeizaam het hier gaat met vriend worden en blijven.
heb trouwens geen problemen om een forum te steunen als het nodig is

Ik vind het ook jammer, maar ben het wel met Sjors eens, ik krijg ook nooit antwoord op mijn mails en word daarom ook géén vriend meer van het forum!

Helemaal wegblijven op dit forum vind ik te ver gaan, want ik ben hier niet voor de moderators, maar om mijn bouwverslagen te delen met andere collega bouwers.
Maar het is en blijft zeer fustrerend als je geen antwoord krijgt op je vragen cq mails.

Ik ben het absoluut eens met Sjors en snap je beslissing. Ik ook heb meerdere mails gestuurd, zonder enige reactie te hebbe gekregen. Ik blijf voor het feit dat hier allemaal geweldige mensen zijn waarvan ik kan leren en die mij altijd helpen.

Ik blijf je (op andere forums) natuurlijk volgen Sjors!

Ben het volledig met Piet eens.
Ik begrijp de frustratie van Sjors volkomen. Als je een financiële bijdrage doet om de kosten te dekken dan dient men daar toch op te reageren.
En vindt het dus ook niet bepaald netjes.
Aan een beperkt aantal foto's zijn we niet gebonden (zie MBF Foto upload / photobucket e.d.) dus of ik straks weer vriend van het forum wordt is door deze actie van de forum leiding erg twijfelachtig.
Weg lopen van het forum en mede collega bouwers "in de steek laten" vindt ik dan eerlijk gezegd weer een rigoreuze actie, en derhalve erg jammer.

Kunnen we Sjors anders niet voordragen als moderator voor dit deel van het forum?

Alhoewel - daar krijgen we dan weer geen reactie op natuurlijk...:(

Goedenavond.....

Dank jullie voor jullie reacties.
Mijn eigen Moderator en ik hebben thuis de afgelopen dagen verschillende keren hierover gepraat.
In sommige van jullie commentaren kan ik me helemaal vinden.
Waarom weg gaan omdat een Admin te laks is om te reageren op een mail ?
Ik ben hier tenslotte om te delen met jullie wat ik aan het doen ben.
Dingen opsteken die ik niet wist en mezelf verbeteren met bouwen.
Nieuwe namen te weten te komen van schepen uit die tijd.
De sociale contacten die je hier vind.
Eigenlijk zo'n beetje de dingen waar ik altijd voor open sta.
Wat Jan zei is ook weer waar.
Je ondersteunt een webpagina met een financieele bijdrage en daar ben ik ook niet te beroerd voor.
Maar ga dan geen dingen beloven die je niet waar kan maken.
Dat is wat mij steekt !
Niet die 17,50, maar beloven en vervolgens net doen of je niet thuis bent.
Ik wil deze discussie nu sluiten en verder gaan waar ik was gebleven.
Misschien word mijn account alsnog verwijderd maar aangezien hij toch geen mails leest denk ik dat dat wel mee zal vallen.
Met andere woorden.........Honey, I'm back !!!!!!!!

Robert100 gaat me helpen met hoe ik via google of zoiets foto's kan plaatsen dus zie je vanzelf de foto's wel weer verschijnen.
Nogmaals bedankt voor jullie commentaar.
( vreemd, ik wil alles in het Engels opschrijven....)

Gelukkig, mijn grote voorbeeld is terug!!;)
Begon me al eenzaam te voelen!

Dankzij de hulp van Robert100 is het me gelukt om foto's hier te plaatsen.
Dank je Robert !!!!!!
Nu kunnen we weer gewoon verder gaan :D:D

De eerste geschutpoorten zijn uit geboord en gevijld......

Gun%2520port%2520and%2520canon%25202.jpg

Gun%2520port%2520and%2520canon%25203.jpg

Gun%2520port%2520and%2520canon%25204.jpg

Aan stuurboordzijde zijn de geschutpoorten klaar......
Gisteren bakboordzijde geboord en gevijld en vandaag maar de frames er in zetten.

Overvieuw%2520gun%2520ports%2520painted%25203.jpg

Overvieuw%2520gun%2520ports%2520painted.jpg

Overvieuw%2520gun%2520ports%2520painted%25202.jpg

Back