Stephan Kertész
Forum veteraan
Jouw afwerking van het hout is echt prachtig. Touwwerk is netjes gedaan, mooi geknoopt ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat half jaartje wachten maakt nu alles goed, Erik. Prachtig tuinwerk laat je hier zien. Mijn complimenten.
Ziet er allemaal. Netjes en verzorgd uit, Erik. En een re-do maken we allemaal op zijn tijd mee. Tot in A’dam.Ik heb inmiddels ook het onderste wand en de stagen van de fokkemast en de bezaan aangebracht. Verder heb ik de swivel guns en de bijbehorende stands en beugels opnieuw gemaakt deze waren niet helemaal naar mn zin.
Voor diegene die aanwezig zijn, tot in Amsterdam!
Bekijk bijlage 590547 Bekijk bijlage 590548 Bekijk bijlage 590549 Bekijk bijlage 590550 Bekijk bijlage 590551 Bekijk bijlage 590552 Bekijk bijlage 590553 Bekijk bijlage 590554 Bekijk bijlage 590555
Dit soort details maakt het onderscheid. High level, en het voegt zoveel meerwaarde aan een model toe. Mooi gelukt.En voor de oplettende kijker: De zijstagen van de boegspriet hingen een beetje op halfzeven en in het bovenste jufferblok aan bakboord was de talreep niet goed doorgevoerd. Dit maar gelijk aangepast met nieuwe zwarte talrepen (bij het wand van de onderste masten zijn de talrepen ook zwart uitgevoerd vandaar). Ook is te zien dat ik de lange zijde van het net moet opbinden aan de hoofdtouwen... maar dat is voor de volgende keer.
Bekijk bijlage 591008