hk 450 mt metal bling bling

Ik wou hem al bestelling maar ik ga nog even wachten tot gebruikers er wat over te zeggen hebben.

Wel mooi zo !

Heb je weinig aan want de meeste reacties worden alleen maar neergezet voor een discountcode.
En die reacties zijn vaak van mensen die 'm net besteld hebben (of nog niet eens) en amper de doos open hebben gehad.

En de voorraad is natuurlijk ook zo op, dus dan heb je er op z'n vroegst volgend jaar 1 ;)

Heb je weinig aan want de meeste reacties worden alleen maar neergezet voor een discountcode.
En die reacties zijn vaak van mensen die 'm net besteld hebben (of nog niet eens) en amper de doos open hebben gehad.

En de voorraad is natuurlijk ook zo op, dus dan heb je er op z'n vroegst volgend jaar 1 ;)

Ik doelde eigenlijk vooral op Helifreak reviews en zo.
Dus echt mensen die een gekocht hebben en een (relatief) ongekleurde mening hebben.

En uiteindelijk, als je er goede elctronica wilt opzetten kom je al snel aan het bedrag van een t-rex 450 pro uit.

Ja ziet er wel leuk uit, maar niet bijzonder. Bij alle andere GT's krijg je ook een leuk kapje erbij, die mis ik hier ook nog.

Plus heb ook al verhalen gehoord dat HK metaal soms slechter is dan het plastick.

Net als bij de plastic HK450 wachten op de tweede lichting. De eerste plastic versie was ook slecht meer ondertussen is daar ook een hoop op aangepast (o.a. landingsgestel, lagerblokjes, frames). ;)

Die hobbyking houden je wel lekker aan het bestellen op deze manier!
Is dit trouwens een Medium kwalieteit? Aluminium head is nogsteeds een upgrade nu?
groeten

Back