Hij Wist het niet :-) 600 euro

Discussie in 'Multicopters' gestart door freijn, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    @EdAkker;
    Je doet een hoop aannames, die nergens op gebaseerd zijn. Op het eerste deel van je "betoog" ga ik dan ook niet in, want e.e.a. is niet van toepassing.

Misschien moet je de volgende keer écht even proberen te zoeken, dan kom je er waarschijnlijk snel genoeg achter wat mijn "modelbouwcredentials" zijn. En even voor het gemak: ja, ik heb multicopter gevlogen (nee, nu niet meer, want er zat voor mij niet genoeg uitdaging aan) en nee, niet met FPV.

Ik begrijp dat jij, net als veel FPV'ers, uitgaat van het standpunt dat iedereen die nog nooit FPV heeft gevlogen zich niet mag bemoeien met discussies over FPV (nu ging deze discussie daar niet over, maar soit). Nogmaals: als je dat vindt, moet je niet op een openbaar forum posten, maar bijvoorbeeld op een besloten forum, waar het beheer besluit wie wel en wie net mag meelezen / discussiëren. Op die manier kun je zelf bepalen waarover wel en niet gesproken mag worden. Wel zo prettig voor personen die niet tegen kritiek kunnen.

Misschien zou je eerst eens naar je eigen stijl van discussiëren moeten kijken, en je dan afvragen met wie er nu precies geen normale discussie te voeren is.

Ik zie een hoop herhaling van dezelfde zinnen. Op het herhalen van argumenten heb ik bepaalde personen nog niet vaak kunnen betrappen...

2. markjuhh

markjuhh Forum veteraan

Lid geworden:
    4 jan 2009
    :rolling: :D :D :rolling:

* Pakt er popcorn en een drankje bij :yes:

3. misterx

misterx

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    wat jammer dat een redelijk inhoudelijk gesprek over de modelvliegregels WEER is uitgelopen op een nutteloze portie bekvechten tussen 2 individuele mensen. (en nee dat gaat niet over 2 specifieke mensen maar in het algemeen!)

4. EdAkker

EdAkker

Lid geworden:
    18 aug 2012
    Waarop baseer je dat het nergens op gebaseerd is? Lekker makkelijk maak je je er vanaf. "Ga ik dan ook niet op in".
    Ik heb juist geconcludeerd dat er geen normale discussie met jou te voeren is. Deze conclusie is gebaseerd op jou reactie, dit is een geheel juiste aanname.

Dat je niet vliegt en niet met fpv vliegt is geen verrassing. De beste stuurlui staan altijd aan wal.

5. EdAkker

EdAkker

Lid geworden:
    18 aug 2012
    Je hebt gelijk misters. Het gaat bij bepaalde mensen zelden nog inhoudelijk over de hobby. Onbewust wordt je verleid om te gaan trollen. Sorry.

6. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Dit is een aanname die niet klopt. Het heeft dus ook geen zin om hierop in te gaan.

Maar om even mijn zienswijze toe te lichten: wetgeving heeft m.i. sowieso niets met "waarheid" of "onwaarheid" te maken. Wetgeving is altijd een compromis wat gesloten wordt om zoveel mogelijk partijen tevreden te stellen. Helaas voor sommige partijen wegen hun belangen minder zwaar dan die van anderen. Waar ik wel van uit ga is, dat we met zijn allen in dit land met elkaar moeten leven. Eenzijdig besluiten dat jij je niet aan de gezamelijk gemaakte afspraken gaat houden, omdat je het niet eens bent met het gesloten compromis, vind ik knap asociaal.

Je hebt gelijk. Tot aan post 30 ging het er nog vrij normaal aan toe. Misschien kan iemand een moderator vragen om die post en de posts daarna even te wissen? Als bepaalde mensen zich dan gewoon afzijdig houden, kunnen we de discussie misschien weer oppakken.

7. misterx

misterx

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    ik denk niet dat het met bepaalde personen op zich te maken heeft. het is vooral dat mensen persoonlijk op elkaar gaan reageren.

en je kan je eigen berichten ook editen en dus leeghalen;)

8. heyudude

heyudude

Lid geworden:
    12 sep 2013
    Niet opschonen!
    Op SLOT Nu!

Nutteloze discussie en voer voor verbale niets zeggende discussie over een onderwerp wat uitgemolken is: verplaatsen die hap

Pakt ook de popcorn maar

9. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    [mod] kinders kinders kinders toch....... [/mod]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina