Na wat geprutst te hebben met mijn BUG wannabe DLG werd het tijd voor wat beters. Deze zomer heb ik Paulraaf, Jorizzz, en Boxed flink zien gooien met hun HighLights en raakte hierdoor toch wel erg geïnteresseerd in het fenomeen van de fatsoenlijke DLG/SAL. Zo gezegd zo gedaan. Na thuiskomst van het Modelvliegkamp de HighLight besteld bij FrankenModellbau en bijna €200,- verder werd hij afgelopen vrijdag op de post gegooid in Duitsland. Vanmorgen werd hij al bezorgd, had ik niet verwacht zo snel! 
De kwaliteit van de onderdelen zijn echt subliem. Alles is superlicht en ziet er netjes en verzorgd uit! Helemaal niks op aan te merken. Bij het uitpakken heb ik gelijk de weegschaal er even bij gepakt want ik was toch wel nieuwsgierig naar het gewicht van dit alles. Ik kwam uit op het volgende:
Neus - 8gr.
Romp - 18gr.
Staartbuis - 15gr.
Elevator - 8gr.
Rudder - 6gr.
Vleugel - 126gr.
Totaal gewicht: 181 gram exclusief besturing.
Daarbij komen nog 4x S54 servo's á 5,4 gram per stuk, een Graupner R600 Light van 10 gram en een 4x Sanyo 110 mAh Ni-Cd accu van 30 gram. Daarmee kom ik uit op een gewicht van 242,6 gram exclusief lijm en dergelijke. Niet slecht!
Totaal: 242,6 gram.
Flinke doos
Netjes verpakt
De onderdelen
HighLight SAL - FrankenModellbau.de (reclame? 8O)
Mooie afwerking en structuur

De kwaliteit van de onderdelen zijn echt subliem. Alles is superlicht en ziet er netjes en verzorgd uit! Helemaal niks op aan te merken. Bij het uitpakken heb ik gelijk de weegschaal er even bij gepakt want ik was toch wel nieuwsgierig naar het gewicht van dit alles. Ik kwam uit op het volgende:
Neus - 8gr.
Romp - 18gr.
Staartbuis - 15gr.
Elevator - 8gr.
Rudder - 6gr.
Vleugel - 126gr.
Totaal gewicht: 181 gram exclusief besturing.
Daarbij komen nog 4x S54 servo's á 5,4 gram per stuk, een Graupner R600 Light van 10 gram en een 4x Sanyo 110 mAh Ni-Cd accu van 30 gram. Daarmee kom ik uit op een gewicht van 242,6 gram exclusief lijm en dergelijke. Niet slecht!

Totaal: 242,6 gram.
Flinke doos

Netjes verpakt

De onderdelen

HighLight SAL - FrankenModellbau.de (reclame? 8O)

Mooie afwerking en structuur