Het Schipperscafe deel 6

allemaal een gelukkige kerst al doen wij er zelf niet aan mee.
het is een dag zoals alle anderen en de printer staat reeds van 7 uur deze morgen bezig delen te printen .
daar we nu ook met auto's rijden in de club worden er nu een pak achterlichten geprint voor op de aanhangers .
20201224_231407[1].jpg
rode voor de achterste verlichting en als stoplicht . er past juist een 3 mm ledje in en dus met 4 mm boren .
20201206_182636[1].jpg

stikkertjes snijden om op de wagens te plakken enz. dus druk bezig
de kachel snort en nu en dan wat hout blokken er op gooien is nu mijn job
in januari komt de pellet kachel en zijn we ook van die ellende vanaf.

dus goeie vooruit zichten voor 2021

Handlijding ( bewuste spelfout) voor zwaar vuurwerk:
- Lont aansteken.
- In de hand houden tot de ontploffing.
- Samen met de hand weggooien.

Indien dit niet van toepassing, dan wens ik, alle deelnemers en lezers van het Forum, een voorspoedig en gezond 2021.
Ik kijk nu al uit naar de prestaties op modelbouwgebied in het volgende jaar.
Groet, Henk.

Laatst bewerkt:
Maar wel klaar voor een hete zomer!:) Wel lange tafels. Kunnen die je model houden of heeft je Smit Enterprise een eigen lorrie? Gr. Klaas.

Vandaag weer druk met de bouw, deur uit de schuur gehaald (voorraad paneel deuren) om hem af te hangen in de hobby kamer. Schilderwerk was niet om aan te zien, de zon scheen en dus buiten op een paar schragen en verfbrander ding kaal gemaakt. Een kant 5 lagen verf andere kant 3, en natuurlijk de eerste laag licht geel zoals prinses van monako haar babby kamer had laten schilderen. Dat werd in de jaren 50 een rage, dit is de 4e deur waarbij ik die kleur tegen kom.
IMG-20201230-WA0000.jpeg

Tevens de 2 tafels voor de 3d printers gemaakt.

Mijn vrouw schildert wel, maar niet aan de boot. Die doet het huis, altans niet hoger als 3 meter.
Maar ze wil het wel, dus bij de volgende boot mag ze zich uitleven :D
Niet mijn ding dat verven :confused:
Grt peter

Laatst bewerkt:
Sluit je mooi het oude jaar af Bert. Nog veel bouw en vaarplezier in 2021. En alle andere lezers ook! En nu een drankje op het nieuwe jaar. Veel heil en zegen! Gr. Klaas.

Aan alle lezers van het forum een voorspoedig maar vooral een gezond 2021 toegewenst .
Vergeet ook niet om tijdig de modelbouwcave in te duiken zodat er veel nieuwe modellen verschijnen op de vaarwaters en het forum .
Ronny
www.mothvzw.be

Allereerst voor alle deelnemers aan het Forum: Een voorspoedig, gezond en een productief 2021.

Tot mijn teleurstelling heb ik ook deze week geen beschikking voor een verkeersboete ontvangen.
Maar gelukkig kreeg ik een mail van VISA, dat ik mijn mailadres moest koppelen aan de creditkaart.
Indien ik dit niet zou doen, dan zou mijn creditkaart geblokkeerd worden.
Overigens, de site ziet er gelikt uit, je zou er haast intrappen.
Groet, Henk, die al dit soort mails, ontvangen op zater- en zondag wantrouwt.

Back