Vandaag lekker buiten gespeeld en de buren geholpen met tillen van hun schroef.
Mooie plaatjes Harm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag lekker buiten gespeeld en de buren geholpen met tillen van hun schroef.
Helaas heeft Germt z'n fotoalbums verwijderd, dus zijn verslag is op deze manier "vergaan".
Verder zou ik de motieven van degene die Germt gisteravond/nacht een PB heeft gestuurd wel eens willen weten. Het incident was zover ik kon beoordelen afgesloten. Niet iedereen was even blij met de gang van zaken, maar het leek erop dat het weer z'n normale gang ging.
Degene die dat dan weer zonodig moest oprakelen wordt dan ook hartelijk bedankt.
Ik heb er maar even de tijd voor genomen.
Anderen maken wel plaatjes maar die zie ik zelf nooit, of vergeet erom te vragen.
Zondag gaan ze weer drijven.
Maandag met zijn tweeën er uit en dan komen er 2 andere direkt weer naar binnen.
Ha Loek,
alles goed daar?????
ja lekker bezig hier nog 9 1/2 uur te gaan en mag ik weer slapen
mooizo,
nou dat is nog een poosje hoor....
al wat gevonden daar op de bodem?
de Banckert wacht hoor hahaha
Ik heb mijn bericht van 17:15 aangepast, het werd duidelijk verkeerd geïnterpreteerd en Klaas heeft mijn punt later beter verwoord.(...)Mocht alles weer in orde zijn zal ik wel wat gaan vegen ook hier.
Dus vergeten en vergeven en een dubbele single malt voor mij graag.
jawel hoor! mijn boot is 1:90 en de golven zijn 1:1niets abnormaal aan
whahaha maar deze golven zijn nog niet op schaal met mijn boot. hij lag wel stil tegen de kant, anders gebeurt dat niet
...En doe mij alsjeblieft een tripel, en dan inderdaad graag weer door met de dingen die écht belangrijk zijn. Zoals een overmaats stuk brons op de bodem van een droogdok, ofzo![]()