Het Moppen-Topic

FB_IMG_1740737753554.jpg

Waarom is een pizzadoos vierkant terwijl een pizza rond is?

Als je iets onbeschrijfelijk noemt heb je het toch al beschreven?

Waarom wordt een handdoek vuil als je schoon uit de douche komt?

Hoe kunnen sponzen water vasthouden terwijl ze vol met gaten zitten?

Als je 's nachts niet moet eten waarom zit er dan een lampje in de koelkast?

Gaat een trap naar boven of naar beneden?

Als een vlieg zijn vleugels verliest is het dan een loper?

Ja, in de bergen kan het levensgevaarlijk zijn.
Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg 30 doden geëist.
Gelukkig is men niet op de eis ingegaan maar je schrikt wel even als je het hoort. Herman Finkers

Ja, in de bergen kan het levensgevaarlijk zijn.
Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg 30 doden geëist.
Gelukkig is men niet op de eis ingegaan maar je schrikt wel even als je het hoort. Herman Finkers

Haha

Zo is een waterlelie ook een super gevaarlijke plant.

Oja?

Ja, gaat er maar eens 10 minuten onder zitten.;)

Als je een pizzadoos rond maakt heb je lege ruimte bij het naast elkaar stapelen :D
Een trap gaat naar boven als je beneden staat en naar boven wil, naar beneden als je .......... :p

Een man zit aan de bar en kijkt een beetje bedroefd voor zich uit.
"Is alles wel goed met je?" vraagt de barkeeper.
"Nou nee, niet helemaal. Ik had ruzie met m'n vrouw. Ze zei dat ze een maand lang niet meer tegen me zou praten."
"Da's vervelend, maar het kan ook wel eens goed zijn. Een maand lang geen gezeur aan je hoofd lijkt me best fijn."
De man kijkt naar zijn lege glas en zegt met een diepe zucht, "Vandaag is de laatste dag."

De school juffrouw vroeg aan Marijke of ze van 100 terug naar nul kon tellen. Marijke knikte en begon: 100, 59, 58, 57.... De juffrouw stopte haar, "Dat klopt niet Marijke. Wie heeft je dat geleerd?" Marijke antwoordde, "De magnetron."

Rijke filmster koopt haar 1e Jaguar, rijd er heel de dag mee rond zonder problemen.
Als ze 's avonds naar een feest wil lukt het niet meer om de wagen in beweging te krijgen.
Ten einde raad belt ze de verkoper, " staat hij in de goede versnelling? " Zeker, D voor dag en N voor nacht :rolleyes:

Back