Het grote Hydro-plane draadje - back to basic

Nou die van mij is alweer kapot. Ik heb er nog niet eens mee gevlogen :(
De kat ging er op zitten en hij is langs de drijver geknakt. Hydro's kunnen slecht tegen katten!!!!!!!!!

Moet nog even kijken hoe ik het ga fixen. Ik ging er wel van uit dat ik hem zou crashen en dat er een tweede moest komen maar nu heb ik er niet eens van kunnen genieten!!!!

Ik hou deze als prototype en ga gewoon alvast aan de tweede beginnen, ben al redelijk handig geworden met Depron. Ik zit er aan te denken om de basis plaat van 6mm depron te maken voor iets meer stevigheid want die ik nu heb is toch nog een beetje flexibel (torsie)

Heeft iemand ervring met een 6mm dikke basis plaat???
Oh enne kan iemand mij alsjeblieft vertellen of de uitslag van mijn rolroeren (2,5cm) en me rudder (2cm) goed is 8)

Sorry Prop-er ik ben in Gouda geboren en er zit nu kaas in mijn hoofd.
En ik ben een beetje disleties dus als ik het netjes wil doen ben ik er erd lang mee bezig,ga ik liever vliegen.
Maar ik zal mijn best doen.
zit jij bij de club in gouda? daar kom je moeilijk tussen he. :!:

Dislexie is een vervelende woordziekte. De één heeft er meer last van dan de ander. Ik vond je laatste post heel goed leesbaar.

Ik ben vorig jaar gewoon eens langs gegaan bij de GMVC, en geinformeerd naar de wachtlijst. Toevallig bleken er zojuist een aantal mensen hun lidmaatschap te hebben opgezegd, en kon ik direct lid worden. De wachtlijst is op dit moment niet zo erg lang, volgens mij.

Ik ben niet iemand die elke dag gaat vliegen, maar vind ontwerpen, tekenen en bouwen veel leuker. Ik merk dat op de club altijd mensen zijn die even willen assisteren. Zeker als je instelling ten opzichte van de andere leden correct is, en je laat merken dat je serieus bent.

Ik heb het er prima naar mijn zin, en kan iedereen aanraden lid te worden.

(en nu weer :ontopic:)

Gezien tijdens de speciale indoor meeting in Rijen afgelopen zondag.

6765Afbeelding_019_Small_2_Medium_.jpg

Het mooie plaatje op de doos.

6765Afbeelding_018_Medium_.jpg

De inhoud van de bouwdoos

6765Afbeelding_017_Medium_.jpg

Nog eens de inhoud van de doos, maar nu ook de bovenplaat van de boot, hier zit een profiel in.

En nog een EPP hydro die overigens erg veel lijkt op de kit van www.jomari.de (79 euro)

hydro1.jpg

www.eppshop.nl staat er op de doos, website is blijkbaar nog niet online
Wel interressant dat er blijkbaar een levrancier van EPP kitjes opstaat in Nederland.....
Ben benieuwd naar het prijskaartje!

@ Theo Coenen Wolf K10 hydro
Ziet er goed uit, alleen ...
ik weet niet wie dit op de markt brengt en of het marketing technisch zo handig is om het zo te tonen.
Op de doos staat www.eppshop.nl
Deze domeinnaam is volgens Stichting Internet Domeinregistratie Nederland nog vrij en dus door iedereen te registreren.

toine zei:
@ Theo Coenen Wolf K10 hydro
Ziet er goed uit, alleen ...
ik weet niet wie dit op de markt brengt en of het marketing technisch zo handig is om het zo te tonen.
Op de doos staat www.eppshop.nl
Deze domeinnaam is volgens Stichting Internet Domeinregistratie Nederland nog vrij en dus door iedereen te registreren.

De domeinnaam is geregistreerd, maar schijnbaar duurt het eventjes voordat dit overal bekend is en bijgewerkt is. En nee, ik ben het niet.

Het is dus inderdaad MrSat op dit forum ;)
Krijg net een PB'tje terug, leuk zo'n EPP hydro, maar eerst "even" wachten op het voorjaar,

Peter

Hey Peter, dat ding gaat ook leuk op de sneeuw. Ik zie je wel in Alphen.

Ik heb nog 2 van die depron boten hier ongebouwd liggen, eentje gaat weer terug naar de vorige eigenaar en de andere gaat onder het dak op de reserve hoop, of er moet een goed bod voor komen.

Hallo jongens ik heb er zojuist een binnen om te proberen als ik even tijd heb zal ik hem zondag meenemen naar Alphen.
Ziet er goed uit uit EEP gesneden middendeel en drijvers de rest van depron.

Ik heb dat kitje ook gezien in Rijen,ziet er leuk uit moet ik zeggen!
Ben benieuwd naar je ervaringen Peter.

Groeten,
Marcel

Jomari.de = de grote kopieer truc. Men bestellen er een en daarna snijden we hem na!!! Nou dan maken wij hem goedkoper.....

Je kan ze ook herkennen want de richting en hoogte roeren ect. zijn NIET CNC gesneden en er is een vlakke depron plaat bijgeleverd waaruit je zelf de onderdelen moet snijden. Bij de originele zitten deze er CNC gesneden bij.

10,- eurie goedkoper. Dan blijft het toch nog best duur. De "magische" grens ligt bij 50 / 55 euro daarna wordt het al snel te duur voor de meeste als je weet dat al je electronische spul er nog bij komt.

Back