Het grote Frsky topic

Heeft eigenlijk alleen die grote ontvanger telemetrie? Of is er ook een micro ontvangertje die het kan? Volt alarm vind ik voor non FPV ook wel handig namelijk. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, maar dat vraag ik toch niet? ;) Ik wil graag weten of alleen de grote ontvanger telemetrie poortjes heeft, want voor de meeste van mijn modellen heb ik alleen ruimte voor een micro ontvanger. Voor mijn nanojet kan et niet klein genoeg. :p

ok, zover ik weet heeft alleen de frsky d8r telemetrie (dus 2way communicatie)

Ja, maar dat vraag ik toch niet? ;) Ik wil graag weten of alleen de grote ontvanger telemetrie poortjes heeft, want voor de meeste van mijn modellen heb ik alleen ruimte voor een micro ontvanger. Voor mijn nanojet kan et niet klein genoeg. :p

Jij hebt geen toegang tot hobbyking/google/frsky-rc.com?

Momenteel is er idd geen kleine ontvanger die telemetrie ondersteunt.

interessant. deze ken ik nog helemaal niet. sven, bedankt voor je post

anders moet je die ge bruiker van rc groups die alle frsky dingen verkoopt is pb en, zijn prijs is honkong plus btw...

Zit die actief op dat forum? Hmm toch eens kijken dan. :p
Als ik ze te pakken krijg is et waarschijnlijk bekeken met assan.

Tsjakka, mooie vonst, Vinny.
Ik heb een PM gestuurd voor 2 kleine RXjes, 2 volt sensors, en een USB kabel.
Kijken wat dat kost, ik zal et hier posten. ;)

Tsjakka, mooie vonst, Vinny.
Ik heb een PM gestuurd voor 2 kleine RXjes, 2 volt sensors, en een USB kabel.
Kijken wat dat kost, ik zal et hier posten. ;)

hier ben ik ook zeer benieuwd naar. keep us posted!

Nou, koude kermis enzo.. :( De ontvangers heeft ie niet, et enige wat ik tepakken heb kunnen krijgen is twee volt sensors, 3 euro per stuk + 1 euro om ze te verzenden. Ik hoop de kleine telemetrie ontvangers nog eens een keer te kunnen kopen, dan kan ik mijn normale modellen met accu alarm vliegen.

bump, wat een tegenvaller. maargoed sven, wanneer je meer info hebt over het kopen van de kleine telemetrie ontvangers, hou ik me aanbevolen.

weet iemand trouwens of er ook een frsky telemetry diy module is? wil het eventueel in me mx 12 zetten. en wat zou beter zijn, assan of frsky?

Back